• De maatpakken van OGER voor Feyenoord

  • Kim Feenstra strijdt voor Stichting Dierenhulp

  • Belgisch juwelenmerk introduceert green lemon

  • Art en glamour bij Paul Schulten Couture

  • Sheila’s 45 jarige jubileum show “Gold”

  • Tournée Introdans in Canada en VS

  • 5-Sterren boetiekhotel ‘POST Rotterdam' in historisch postkantoor

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

20 Jaar Couturekrant

  • COUTUREKRANT 20 JAAR

    Dit jaar bestaat onze Couturekrant 20 jaar. Dat is een geldige reden om onze regelmatig terugkerende bezoekers te bedanken. En Read More
  • Sheila de Vries

    Sheila De Vries: alle creaties hebben hun eigen verhaal... De couture van Sheila de Vries is het resultaat van reizen Read More
  • Ronald Kolk

    Ronald Kolk begon zijn loopbaan begon bij Amsterdamse couturiers maar hij is een natuurtalent. Van jongs aan af knipte hij Read More
  • Paul Schulten

    Paul Schulten brengt spraakmakende show. Paul Schulten is een couturier met star-class. Hij is hot bij zijn eigen klantenkring. Zijn Read More
  • 1
  • 2
  • 3

Marina Rinaldi & Ashley Graham werken samen

b_250_200_16777215_00_images_marinarinalda18.jpgMILAAN - Marina Rinaldi en influencer Ashley Graham lanceerden tijdens de Milaan Fashion Week in september de capsulecollectie 'LET'S DENIM!'. Deze collectie, ontworpen en gesigneerd door het Amerikaanse model, is te koop vanaf half januari 2018 als onderdeel van de SS2018-collectie.

De samenwerking is een belangrijke nieuwe stap voor Marina Rinaldi. Voor het eerst verschijnt ook de naam van een gastontwerper in het logo. Om te benadrukken hoe innovatief dit project voor Marina Rinaldi is, krijgt de capsulecollectie een prominente rol in de lente/zomer-campagne.

De nonchalante, maar toch gedurfde vrouwelijkheid van Ashley Graham staat centraal in het design van de collectie en is vertaald naar een aantal veelzijdige items die klaar zijn om door elke vrouw geïntegreerd te worden. Ieder in haar eigen stijl.

De collectie, waarin de focus ligt op luxueuze denim, is ontworpen door het designteam in continue dialoog ging met Ashley Graham om op die manier haar positieve, sensuele en disruptieve karakter over te kunnen brengen.