• Zomercouture Paul Schulten kleurrijk en stijlvol

  • Sheila De Vries presenteert zonnige zomercouture

  • Introdans danst 5***** programma

  • Havaianas de Brasil Logo op weg naar de zon

  • Filmfestival Cannes oogverblindend gestart

  • Royal Polo at the Palace deze zomer

  • Feestelijke Hilton Haringparty in zonnig Amsterdam

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

20 Jaar Couturekrant

  • COUTUREKRANT 20 JAAR

    Dit jaar bestaat onze Couturekrant 20 jaar. Dat is een geldige reden om onze regelmatig terugkerende bezoekers te bedanken. En Read More
  • Sheila de Vries

    Sheila De Vries: alle creaties hebben hun eigen verhaal... De couture van Sheila de Vries is het resultaat van reizen Read More
  • Ronald Kolk

    Ronald Kolk begon zijn loopbaan begon bij Amsterdamse couturiers maar hij is een natuurtalent. Van jongs aan af knipte hij Read More
  • Paul Schulten

    Paul Schulten brengt spraakmakende show. Paul Schulten is een couturier met star-class. Hij is hot bij zijn eigen klantenkring. Zijn Read More
  • 1
  • 2
  • 3

Buien Blouse houdt Festivalbezoeker in happy mood

b_250_200_16777215_00_images_liptonbuitenblouse18.jpg  AMSTERDAM - Het is algemeen bekend dat de Nederlandse zomers nogal onvoorspelbaar kunnen zijn. Afgelopen jaar vielen daardoor meerdere festivals in het water. Om het komende festivalseizoen in stijl droog te blijven komt Lipton Ice Tea met dé oplossing: De Buien Blouse. De Buien Blouse is een waterdichte Hawaï blouse, met de lengte van een regenjas.

De Buienblouse is op diverse festivals deze zomer verkrijgbaar, waaronder o.a. Solar, Strafwerk, Electronic Family en Concert at Sea. Niemand wil in de zomer een jas dragen of meesjouwen. Maar natgeregend worden op een festival maakt je echt niet blij. De Buien Blouse kan klein worden opgevouwd en weegt bijna niets. Tegelijk  hoef je niets te wijzigen aan je beste festival-outfit.

Okey: er zijn ook poncho's verkrijgbaar die kunnen helpen. Maar de Buien Blouse oogt nu eenmaal ook modieus. "Je kunt dus eindelijk in stijl natgeregend worden”, aldus Frank de Ruwe van Bureau Natwerk dat de nodige support heeft verschaft aan de ontwikkeling en presentatie van dit nuttige nieuwe kledingstuk waardoor je je toch als festivalbezoeker wat comfortabeler voelt bij concerten en eventuele weersveranderingen.

De Buien Blouse wordt ook gelanceerd met een zomerse videoclip. De hoofdrol is voor zanger Jayh Jawson, bekend van de hit ‘Een mooie dag.’ Naast Jayh maakt ook Piet Paulusma zijn opmars in een attractieve video. Jayh schreef speciaal voor de campagne de zomerse track ‘Un Trago.’ Van de clip worden meerdere edits gemaakt die online worden geplaatst. De clip wordt eveneens uitgezonden op Xite.

"Daarmee kunnen we de resultaten van onze campagne in online uitingen nauwkeurig meten. Ook het ontwerp typisch iets voor millennials ( geboren van 1985 tot 2000: ook wel generatie y genoemd) maakt dat wij met deze campagne helemaal on trend zijn!” reageert Valerie Vos, brand manager Lipton Ice Tea.

(Even dit nog: De Buien Blouse en bijdetijdse campagne zijn ontwikkeld door Bureau Natwerk. Ook verantwoordelijk voor de legendarische FEBO slippers. Ook een modehit.)
De nieuwe anti-rain fashionwear is vanaf 6 juni verkrijgbaar op lipton.nl/buienblouse en op festivals waar Lipton te vinden is met de Lipton T-Room wat bezoekers zonder meer in een happy mood zal brengen.

...MILLENIALS  OP FESTIVALS VERSLAAN HET WEER IN MODIEUZE STIJL...