• Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • TOI & MOI van BIGLI voor valentijn

  • Agu presenteert Undyed Bikewear

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

Kleding.nl nu bekend in 15 landen

  Ieder bedrijf heeft een eigen intrigerende geschiedenis. Het is een stapsgewijze ontwikkeling waarvan je je altijd benieuwd afvraagt hoe het verder zal gaan...

Neem Kleding.nl dat in 2012 dapper startte in Nederland. Het was nog een tijd waarin onze krant steeds berichten kreeg over mensen met dit soort initiatieven die ongelooflijk dwars gezeten werden.

Kleding.nl zette door en binnen een jaar werd met zusterbedrijf Fashiola succesvol de eerste stap over de grens gezet.In 2013 werd gestart in Duitsland en in de jaren daarna in Groot-Brittannië, Frankrijk en Spanje.Met de opgedane ervaring werden nieuwe stappen gezet. Daar kwam natuurlijk weer het één en ander bij kijken. Zo kwam een internationaal team van local speakers in Amsterdam én werd een volledig nieuw ontwikkeld back-end toegevoegd.

(Help... Wat is dat? Ingewijden snappen het meteen.Zo'n zoekmachine vormt namelijk een netwerk. Aan dit netwerk zijn aan de achterkant -de back - functies toegevoegd. Daarvan merken gebruikers weinig of niets. Maar daardoor werkt het systeem nog beter.)

Dat bood nog meer kansen. En in 2016 is Kleding.nl met haar zusterbedrijf Fashiola uitgerold van 5 naar 15 landen. Deze internationale expansie maakt deel uit van de groeistrategie van de kleding zoekmachine.De retail omzet steeg naar bijna 5 miljoen euro per maand en komt voor het eerst voor meer dan 50% voort uit de buitenlandse activiteiten. Voor 2017 staan er opnieuw lanceringen in 10 nieuwe landen gepland.

“We zien aan onze traffic- en omzetcijfers dat we met onze ‘local approach’ in ieder land waar we starten echt iets toevoegen. We draaien binnen 1 á 2 jaar break-even.” aldus Peter Langenkamp, directeur bij Kleding.nl

“We hebben met Fashiola de ambitie om over de hele wereld actief te zijn. We geven daarom sinds begin 2016 vol gas op de internationale uitrol en hebben tot op heden al onze doelstellingen bereikt.”

Maandelijks ontvangt Kleding.nl / Fashiola ruim 3,5 miljoen bezoekers, genereert ze ruim 55.000 transacties en realiseert ze daarmee een retail omzet van bijna 5 miljoen euro.

Naast alle nare bedrijfsgebeurtenissen in onze tijd is het fijn hier melding van te kunnen maken. Er valt maar één conclusie te trekken: dit klinkt goed en het is goed. Fantastisch toch?