• De INFINITY collectie van BIGLI

  • Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

Zelf kunnen adverteren via radiospots

  HOORN – Tot voor kort dienden ondernemers zich te richten tot mediabureaus voor het zoeken en boeken van hun radiospots. Radio is een onderschat medium. Veel mensen luisteren tijdens werk thuis of 's nachts of in de auto graag naar de radio. Tot nu was een reclamebureau nodig voor het ontwikkelen van deze commercials maar dit traject behoort nu tot het verleden.

Met RadioBookers kan iedere adverteerder eenvoudig zelfstandig een radiocampagne ontwikkelen en boeken. Daar worden verschillende all-in-one radiopakketten aangeboden afgestemd op doelgroep, zender en digitale kanalen. Het is wel handig om hiervan op de hoogte te zijn.

Wie zoveel mogelijk radio luisterende Nederlanders wil bereiken, kiest voor een landelijk zenderpakket, waarmee de radiospot uitgezonden wordt via een van de twaalf grootste radiozenders van Nederland. Wie een specifieke doelgroep wil bereiken, kiest voor een van de doelgroeppakketten. Ook biedt RadioBookers de mogelijkheid te adverteren via verschillende Spotify-pakketten.

Naast het kiezen van de zender(s) kan de adverteerder ook zelf een keuze maken uit het aantal uit te zenden spots per pakket. Iedere campagne telt twee weken, waarbij steeds een laagste prijsgarantie wordt geboden.

RadioBookers biedt, behalve de online mogelijkheden om te kiezen en te boeken, ook de mogelijkheid zelf de radiospot te ontwikkelen. RadioBookers biedt keuze uit ca. twintig professionele radiostemmen, die kunnen worden ingezet voor het inspreken van de radiocommercial. De kosten voor deze productie zijn bij de prijs van het radiopakket inbegrepen. Ook het ontwikkelen van een ‘tag on’, een zeer korte samenvatting van de boodschap, behoort tot de mogelijkheden.

RadioBookers is een nieuwe ‘tool’ van het selfservice mediaplatform MediaBookers en kan online worden ingezet via radiobookers.nl

...ER WORDT VEEL NAAR RADIO GELUISTERD OOK 'S NACHTS EN IN DE AUTO...