• Henk Krol ontvangt Michiel de Ruyter Prijs 2017

  • Fashionclash Festival Maastricht Makes Sense

  • Singer Laren & Elephant Parade presenteren unieke kunst

  • Martin Scorsese – The Exhibition in Eye Amsterdam

  • Wandelen in de hoofdstad en mooie beelden tegenkomen

  • Society-minnend Amsterdam op Zilveren Hilton Haringparty

  • Nederlands Fotomuseum: wereldberoemde Sebastião Salgado

  • British Race Festival spreekt tot de verbeelding

  • Aangenaam aantrekkelijk in BonBon Lingerie

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Webwarenhuis fonQ gaat winkel in Amsterdam openen

b_250_200_16777215_00_images_fonq.jpg  Het webwarenhuis fonQ breidt het lifestyle assortiment verder uit. Het richtte zich vooral op plaatselijke merken. Maar daar zullen Ray-Ban, DKNY, Ted Baker, Herschel Supply Co. en Guess nu ook aan worden toegevoegd.

Het warenhuis is vooral sterk in producten o-0p het terrein van wonen, koken en lifestyle. Het is echter de bedoeling door een veelzijdiger aanbod meer klanten in deze sector te trekken.

Op dit moment bevat het totale lifestyle assortiment ruim 10.000 producten. Dat is ongeveer vijftien procent van het gehele assortiment van fonQ dat 70.000 producten omvat. Het online warenhuis levert sinds kort ook speakers, koptelefoons en sporthorloges, naast tassen, reisbagage, horloges, sieraden en zonnebrillen.

Dit voorjaar werd bekend dat fonQ voorbereidingen treft om allereerst in Amsterdam en mogelijk later ook elders eigen fysieke winkels te openen.