• Zomercouture Paul Schulten kleurrijk en stijlvol

  • Sheila De Vries presenteert zonnige zomercouture

  • Introdans danst 5***** programma

  • Havaianas de Brasil Logo op weg naar de zon

  • Filmfestival Cannes oogverblindend gestart

  • Royal Polo at the Palace deze zomer

  • Feestelijke Hilton Haringparty in zonnig Amsterdam

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

20 Jaar Couturekrant

  • COUTUREKRANT 20 JAAR

    Dit jaar bestaat onze Couturekrant 20 jaar. Dat is een geldige reden om onze regelmatig terugkerende bezoekers te bedanken. En Read More
  • Sheila de Vries

    Sheila De Vries: alle creaties hebben hun eigen verhaal... De couture van Sheila de Vries is het resultaat van reizen Read More
  • Ronald Kolk

    Ronald Kolk begon zijn loopbaan begon bij Amsterdamse couturiers maar hij is een natuurtalent. Van jongs aan af knipte hij Read More
  • Paul Schulten

    Paul Schulten brengt spraakmakende show. Paul Schulten is een couturier met star-class. Hij is hot bij zijn eigen klantenkring. Zijn Read More
  • 1
  • 2
  • 3

VraagAlex kondigt GRATIS nummerinformatie aan

b_250_200_16777215_00_images_vraagalex17.jpg  Alexander van Dijl is oprichter en eigenaar van de website VraagAlex.nl en zet zich 2006 in om Nederlandse klantenservice bereikbaar te maken. Hoe is hij daartoe gekomen?

"Ik zat ooit in het buitenland en kon door een samenloop van omstandigheden niet op tijd terug komen van mijn vacantie. Toen ik mijn baas daarover trachtte te bereiken kreeg ik geen verbinding via het 0900-nummer van het bedrijf waar ik toen werkte. Je kan natuurlijk enorm gestresst daarover raken maar ik dacht dat wel meer mensen hiermee zouden kunnen tobben. Ik zocht naar een oplossing en heb net zo lang er aan gesleuteld tot ik veel meer mensen met dergelijke problemen kon helpen."

Wat deed VraagAlex daar dan zoal aan? En hoe? De laatste vraag kunnen alleen slimme ict-ers beantwoorden. Ten eerste maakt hij de Nederlandse klantenservice tegen minimaal tarief bereikbaar. Via het telefoonnummer 020 262 1789 kunnen Nederlandse consumenten vanuit overal ter wereld GRATIS worden doorverbonden.
Dit in tegenstelling tot andere doorverbind services die een hoog tarief rekenen voor hun diensten. VraagAlex heeft ook lokale nummers in België, Engeland en de Verenigde Staten om de klantenservice ook vanuit die landen bereikbaar te maken.

En dan is er een nieuwe nummerinformatiedienst, die vanaf 1 september 2017 via het nummer 1812 te bereiken is. Misschien ook handig voor sommige van onze bezoekers. 1888, 1850 en diverse andere doorschakeldiensten verbinden klanten door tegen een hoog tarief. Daarnaast kent Nederland een groot aantal doorschakeldiensten die via 0900-nummers bellers op hoge kosten jagen. VraagAlex zet met de nieuwe gratis nummerinformatiedienst een nieuwe trend in de wereld van nummerinformatie.

Deze nieuwe nummerinformatiedienst (let svp op: start pas vanaf 1 september 2017) is via het nummer 1812 te bereiken. Hij wordt mogelijk gemaakt door een samenwerking tussen VraagAlex.nl en EindeContractMelder. Men betaalt slechts de lokale belkosten en geen extra kosten voor nummerinformatie of doorverbinden.

Eindecontractmelder... Wat een vreemde naam? Heus toch niet want Eindecontractmelder is juist een handig systeem dat consumenten herinneringen stuurt van alle aflopende contracten, lidmaatschappen en abonnementen.

Sommige providers (niet allen) laten het liefst contracten jarenlang stilzwijgend doorlopen, terwijl de kosten van het ooit afgesloten contract allang niet meer marktconform zijn. Bij aanmelden bij Eindecontractmelder krijg je dan ook direct een vrijblijvende check op energie, verzekeringen en telefonie.

Is dat even mooi? Nu al die toestanden nog bij elkaar zoeken.