• Sheila De Vries presenteert zonnige zomercouture

  • Introdans danst 5***** programma

  • Havaianas de Brasil Logo op weg naar de zon

  • Filmfestival Cannes oogverblindend gestart

  • Royal Polo at the Palace deze zomer

  • Feestelijke Hilton Haringparty in zonnig Amsterdam

  • Eline Jetten wint Joke Veeze Award 2018

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

20 Jaar Couturekrant

  • COUTUREKRANT 20 JAAR

    Dit jaar bestaat onze Couturekrant 20 jaar. Dat is een geldige reden om onze regelmatig terugkerende bezoekers te bedanken. En Read More
  • Sheila de Vries

    Sheila De Vries: alle creaties hebben hun eigen verhaal... De couture van Sheila de Vries is het resultaat van reizen Read More
  • Ronald Kolk

    Ronald Kolk begon zijn loopbaan begon bij Amsterdamse couturiers maar hij is een natuurtalent. Van jongs aan af knipte hij Read More
  • Paul Schulten

    Paul Schulten brengt spraakmakende show. Paul Schulten is een couturier met star-class. Hij is hot bij zijn eigen klantenkring. Zijn Read More
  • 1
  • 2
  • 3

Geen hond die die aantallen gelooft

b_250_200_16777215_00_images_hondleraar17.jpg  Procter&Gamble, een van de grootste adverteerders ter wereld, heeft het afgelopen kwartaal 100 miljoen euro minder uitgegeven aan digitale advertenties. En dat had nauwelijks gevolgen voor de verkopen. Digitaal adverteren werkt volgens P&G niet, zegt het bedrijf in The Wall Street Journal.

De Couturekrant is niet afhankelijk van advertenties en het bevreeemde onze redactie altijd al hoeveel overdreven stories door bepaalde digitaal aktieve ondernemingen over bezoekcijfers worden opgedist. Is het niet eigenaardig als een business die moeizaam overleeft wel opeens meer dan 100.000 of nog meer bezoekers krijgt op hun super site die alom ook ijverig daarom wordt bejubeld? Maar kom op ... Hoe kan dat nu?

Het Amerikaanse bedrijf, bekend van Pampers, Gillette, Dash en Oral-B, is een van de grootste adverteerders ter wereld. De stappen die het bedrijf zet, worden dan ook scherp gevolgd en als trendsettend gezien in de advertentiewereld. Volgens het Amerikaanse MediaRadar, een advertentie-onderzoeksbedrijf uit New York, heeft P&G 41 procent van de digitale advertentie-uitgaven van dit jaar geschrapt.

Het bedrijf laat weten schoon genoeg te hebben van een digitale advertentiewereld waarin computers nepclicks genereren en advertenties op dubieuze websites te zien zijn maar onzichtbaar blijken voor de ware consumenten.

Volgens de Amerikaanse adverteerdersorganisatie ANA verliezen adverteerders wereldwijd dit jaar 6,5 miljard dollar doordat digitale advertenties geen effect hebben. 9 procent van de online advertenties en 22 procent van de online videoadvertenties blijkt volgens ANA frauduleus.

...GEEN HOND GELOOFT ZE ... DEZE ZEKER NIET...