• Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • TOI & MOI van BIGLI voor valentijn

  • Agu presenteert Undyed Bikewear

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

Dopper vervangt complete kleurenpalet

  HAARLEM - Dopper - bekend van de duurzame design waterfles - heeft besloten het assortiment van flessen in primaire kleuren om te zetten naar flessen in pasteltinten. (Waarschijnlijk zullen de flessen in de 'oude' kleuren in 2018 niet meer verkrijgbaar zijn.) Nadat de eerste blauwe Dopper zes jaar geleden van de band rolde, hebben veel nieuwe kleuren de revue gepasseerd; van felgeel tot donkerpaars.

Nu is het tijd voor een totaal nieuwe kleurlijn. Gabriëlle Boer - Brand Manager- koos frisse pasteltinten. Als modieuze en ook ideologische overwegingen. Haar keuze is een signaal... Dopper wil het drinken van kraanwater wereldwijd promoten, want als iedereen kraanwater kan drinken hoeft niemand meer vervuilende wegwerpflesjes te kopen.

‘’Door de nieuwe pasteltinten is het water in de Dopper goed zichtbaar, waardoor het meer centraal staat,’’ verklaart Gabriëlle Boer. Het merk Dopper wil namelijk in een wereld leven waar mensen zich bewust zijn van het milieu, waar we actief de hoeveelheid single-use plastic afval verkleinen en waar iedereen, dichtbij huis en ver weg, toegang heeft tot veilig drinkwater. Dopper is inmiddels actief in de Benelux, Duitsland en Amerika.

Met de nieuwe Ocean Collection brengt Dopper een ode aan de wereldzeeën. Deze lijn bevat, naast de reeds bekende Dopper Pure White, twee nieuwe kleuren: Pacific Blue en Blue Lagoon. De donkerblauwe Pacific Blue Dopper is donker als de open zee, Blue Lagoon is zachtblauw als de tropische kustwateren en Pure White cool als de poolzeeën.

Bij schone oceanen horen natuurlijk paradijselijke stranden. Deze krijgen gestalte in de Perfect Paradise Collection. Met de tropische kleuren Hakuna Mintata, Sunshine Splash, Sea Green en Pink Paradise voelt elke dag als één in het paradijs, of het nu vriest of dooit.

Vooral Pink Paradise zal waarschijnlijk op veel enthousiasme kunnen rekenen. Nadat Dopper twee jaar geleden roze uit het assortiment haalde, is op social media veel vraag naar een comeback. Tweedehands exemplaren worden voor hoge bedragen verhandeld op Marktplaats en er is zelfs een heuse ‘Breng de roze Dopper terug’’ groep opgericht. Door de kleur terug te brengen in het nieuwe assortiment laat Dopper zien dat het naar de fans heeft geluisterd.

De nieuwe Perfect Paradise Collection is vanaf 18 augustus verkrijgbaar in de Dopper webshop en bij de geselecteerde verkooppunten. Wat maakt Dopper zo belangrijk voor velen?

Het vele gebruik van PET-flessen wereldwijd veroorzaakt een enorme afvalstroom in de oceanen; de zogenaamde ‘plastic soep’. Met herbruikbare design waterflessen van hoogwaardig kunststof en staal draagt Dopper bij aan de vermindering van deze milieuproblematiek. Daarnaast stimuleert Dopper het gebruik van kraanwater als goedkoop en minder milieubelastend alternatief voor mineraalwater.

Van de netto verkoopomzet van Dopper gaat 5% via de Dopper Foundation naar waterprojecten van Simavi in Nepal en naar de educatieve programma’s over schoon (drink)water en plastic afval van de Dopper Academy. Dopper is officieel gecertificeerd als ‘B Corp’ (Benefit Corporation) en behoort daarmee tot de mondiale beweging van wereldverbeteraars.