• Aangenaam aantrekkelijk in BonBon Lingerie

  • Paul Schulten Collectie vol kleur en charme

  • Una Vera Favola Carnevalesca bij Ronald Kolk

  • Sheila & Gideon Collections brengt Jazzy Collectie

  • Flor Amazona brengt statement sieraden

  • Kunstenares Ans Markus exposeert in Museum Jan van der Togt

  • Museum Singer Laren opent magisch boutique hotel

  • Van Abbemuseum toont achterkant van de ontwerppraktijk

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Hudson’s Bay opent filiaal op Rokin Amsterdam

b_250_200_16777215_00_images_heyamsterdam17.jpg  AMSTERDAM - Hudson’s Bay opent vandaag zijn eerste Nederlandse filiaal op het Rokin in Amsterdam. Later deze week volgen Den Haag en Rotterdam. Er zijn maar liefst twintig warenhuizen gepland en daarbij wordt gemikt op het door V&D achtergelaten trouwe winkelpubliek. Maar dan nu vooral in een veel jongere versie.

Daarom zal het winkelen daar ook een wat huiselijk en vooral herkennend karakter krijgen. Er zal in de winkel veel worden gedemonstreerd en het assortiment is in merken verdeeld. naar merken. Voor de doelgroep – 18- tot 38-jarigen – zijn zelfs oplaadkluisjes voor telefoons aanwezig.

Vacatures leren dat Hudson’s Bay online niet is vergeten. Het Canadese bedrijf zoekt voor het hoofdkantoor in Amstelveen onder meer een social media coördinator, CRM analist en een digital product development manager. Verder kunnen klanten via een app lid worden, punten sparen en als eerste nieuws over Hudson’s Bay ontvangen.

In de loop van de ochtend is de webwinkel verschenen. Bestellingen boven de 49 euro wordt gratis thuisbezorgd door PostNL, daaronder zijn de bezorgkosten 3,95 euro. Leden van het loyaliteitsprogramma Club Hudson’s Bay betalen geen verzendkosten. Retourneren is altijd kosteloos.

Hudson’s Bay Company steekt in totaal 300 miljoen euro in de Nederlandse markt. Dat betekent dat er voorlopig grote stappen kunnen worden gezet maar ook dat dit wordt geacht weer ruimschoots terug te kunnen worden verdiend.