• Sheila De Vries presenteert zonnige zomercouture

  • Introdans danst 5***** programma

  • Havaianas de Brasil Logo op weg naar de zon

  • Filmfestival Cannes oogverblindend gestart

  • Royal Polo at the Palace deze zomer

  • Feestelijke Hilton Haringparty in zonnig Amsterdam

  • Eline Jetten wint Joke Veeze Award 2018

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

20 Jaar Couturekrant

  • COUTUREKRANT 20 JAAR

    Dit jaar bestaat onze Couturekrant 20 jaar. Dat is een geldige reden om onze regelmatig terugkerende bezoekers te bedanken. En Read More
  • Sheila de Vries

    Sheila De Vries: alle creaties hebben hun eigen verhaal... De couture van Sheila de Vries is het resultaat van reizen Read More
  • Ronald Kolk

    Ronald Kolk begon zijn loopbaan begon bij Amsterdamse couturiers maar hij is een natuurtalent. Van jongs aan af knipte hij Read More
  • Paul Schulten

    Paul Schulten brengt spraakmakende show. Paul Schulten is een couturier met star-class. Hij is hot bij zijn eigen klantenkring. Zijn Read More
  • 1
  • 2
  • 3

Krant Het Parool won opnieuw prestigieuze prijs

b_250_200_16777215_00_images_hetparool18.jpg  Voor de tweede keer op rij heeft Het Parool een internationale prijs gewonnen voor zijn vormgeving. ​De Amsterdamse krant deelt de titel van ‘World’s Best Designed Newspaper’ met The New York Times en de Duitse krant Die Zeit.

Een jury van de Society for News Design, beoordeelde in totaal 152 kranten wereldwijd. Het Parool onderscheidt zich onder meer door zijn typografie, pagina-indeling en oog voor detail.

Hoofdredacteur Ronald Ockhuysen zegt op de website van zijn prijswinnende krant dat hij ‘trots, vereerd en verbaasd’ is. “We weten dat Nederlanders een rijke geschiedenis hebben op het gebied van typografie en design. Maar twee keer achter elkaar de mooiste van de wereld worden - dat is zoiets als de Champions League binnenhalen, en het jaar erop gewoon nóg een keer.”

En Ronald Ockhuysen verklaart verder met gerechtvaardigde trots in zijn Parool : "De wereld digitaliseert en dat geldt natuurlijk ook voor Het Parool; wij werken hard aan een nog betere site en aan een nieuwe e-paper. Maar we willen ook een papieren krant blijven maken die zelfbewust en krachtig is. Om het chic te zeggen: de toekomst behoort aan hen die geloven in de schoonheid van hun dromen."

...FOTO: DE TYPOGRAFIE VAN KRANT HET PAROOL IS GEDURFD EN CREATIEF...