• Sheila De Vries presenteert zonnige zomercouture

  • Introdans danst 5***** programma

  • Havaianas de Brasil Logo op weg naar de zon

  • Filmfestival Cannes oogverblindend gestart

  • Royal Polo at the Palace deze zomer

  • Feestelijke Hilton Haringparty in zonnig Amsterdam

  • Eline Jetten wint Joke Veeze Award 2018

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

20 Jaar Couturekrant

  • COUTUREKRANT 20 JAAR

    Dit jaar bestaat onze Couturekrant 20 jaar. Dat is een geldige reden om onze regelmatig terugkerende bezoekers te bedanken. En Read More
  • Sheila de Vries

    Sheila De Vries: alle creaties hebben hun eigen verhaal... De couture van Sheila de Vries is het resultaat van reizen Read More
  • Ronald Kolk

    Ronald Kolk begon zijn loopbaan begon bij Amsterdamse couturiers maar hij is een natuurtalent. Van jongs aan af knipte hij Read More
  • Paul Schulten

    Paul Schulten brengt spraakmakende show. Paul Schulten is een couturier met star-class. Hij is hot bij zijn eigen klantenkring. Zijn Read More
  • 1
  • 2
  • 3

Albert Heijn werkt met e-health

b_250_200_16777215_00_images_ahmand18.jpg  Albert Heijn werkt sinds kort aan e-health door de nieuwe online dienst Mijn Voedingswaarden. Daarmee wil het bedrijf via ah.nl de klanten bewustere keuzes laten maken bij hun dagelijkse aankopen. Albert Heijn heeft de online dienst zelf ontwikkeld en heeft daarbij onder meer gebruik gemaakt van de medische expertise van het UMC Utrecht.

Albert Heijn: ‘Met toestemming van de klant laat de supermarkt zien hoeveel suiker, voedingsvezels, zout, eiwitten, verzadigd vet, calorieën en koolhydraten hij recent gekocht heeft.

De dienst toont via welke aankopen het meeste suiker, eiwitten etc. per 100 gram bevatten. Daarnaast kunnen klanten alternatieve producten uit hetzelfde assortiment bekijken die meer of minder van de gekozen voedingswaarde bevat. Het is natuurlijk heel erg gezond maar je kunt je ook voorstellen dat mensen dit soort dingen niet willen weten omdat je ook niet té gezond moet wllen zijn.

Albert Heijn maakt overigens bij de nieuwe service voor de klant geen onderscheid tussen eigen en overige merken.

E-HEALTH BIJ ALBERT HEIJN MAAKT JE ZO GEZOND DAT SOMMIGE MENSEN ER BIJ DE GEDACHTE ALLEEN AL NIET GOED VAN WORDEN MAAR IS NATUURLIJK TOCH GEWELDIG EN ZORGT VOOR BETERE EETGEWOONTEN...