• Belgisch juwelenmerk introduceert green lemon

  • Art en glamour bij Paul Schulten Couture

  • Sheila’s 45 jarige jubileum show “Gold”

  • Tournée Introdans in Canada en VS

  • 5-Sterren boetiekhotel ‘POST Rotterdam' in historisch postkantoor

  • Award voor coutureshow Addy van den Krommenacker

  • Nederlands Dans Theater 2 lanceert Settle for More

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Albert Heijn werkt met e-health

b_250_200_16777215_00_images_ahmand18.jpg  Albert Heijn werkt sinds kort aan e-health door de nieuwe online dienst Mijn Voedingswaarden. Daarmee wil het bedrijf via ah.nl de klanten bewustere keuzes laten maken bij hun dagelijkse aankopen. Albert Heijn heeft de online dienst zelf ontwikkeld en heeft daarbij onder meer gebruik gemaakt van de medische expertise van het UMC Utrecht.

Albert Heijn: ‘Met toestemming van de klant laat de supermarkt zien hoeveel suiker, voedingsvezels, zout, eiwitten, verzadigd vet, calorieën en koolhydraten hij recent gekocht heeft.

De dienst toont via welke aankopen het meeste suiker, eiwitten etc. per 100 gram bevatten. Daarnaast kunnen klanten alternatieve producten uit hetzelfde assortiment bekijken die meer of minder van de gekozen voedingswaarde bevat. Het is natuurlijk heel erg gezond maar je kunt je ook voorstellen dat mensen dit soort dingen niet willen weten omdat je ook niet té gezond moet wllen zijn.

Albert Heijn maakt overigens bij de nieuwe service voor de klant geen onderscheid tussen eigen en overige merken.

E-HEALTH BIJ ALBERT HEIJN MAAKT JE ZO GEZOND DAT SOMMIGE MENSEN ER BIJ DE GEDACHTE ALLEEN AL NIET GOED VAN WORDEN MAAR IS NATUURLIJK TOCH GEWELDIG EN ZORGT VOOR BETERE EETGEWOONTEN...