• De INFINITY collectie van BIGLI

  • Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

De schoenmaker komt in Haarlem aan huis

  HAARLEM - Innovatieve dienstverlening door slimme IT oplossingen. Niet iets waar je aan denkt bij een schoenmaker. Alhoewel... De Haarlemse schoenmaker Woestenburg weet hier wel alles vanaf. Het nieuwste paradepaardje? Een reparatieservice-aan-huis. Schoenen worden opgehaald, gerepareerd én weer thuisgebracht. Volledig online te regelen en bij vragen ‘gewoon’ bereikbaar via Whatsapp. Vooruitstrevend en slim bedacht... Laat de schoenmaker maar komen. Leuk! Leuk!

In 1998 is Woestenburg overgenomen door Fons Duivenvoorden, zelf afkomstig uit een schoenmakersfamilie met een lange geschiedenis in het ambacht van schoenherstel en reparatie. Dat is een band die je altijd met je meeneemt. In deze tijd worden er alleen weer andere eisen gesteld. 

Fons vertelt: “Enerzijds merken wij bij onze klanten een enorme behoefte aan authenticiteit en vakmanschap; aan ambacht en de ‘sfeer van weleer’. Anderzijds een behoefte aan digitale dienstverlening. Hoe ga je hiermee om als ‘craftman’? Schoenmaker blijft bij uw leest, is het niet?"

Maar net als alle andere ondernemers willen ook deze vakemensen invulling geven aan de (online) behoefte van de klanten. Ook als dat betekent dat zij als schoenmaker dat doen via IT oplossingen. Zo is er nu Whatsapp en webshop, ook een reparatieservice ontwikkeld die de klanten bijna volledig ontlast. Makkelijk voor veel mensen met tijdgebrek.

Fons: "Daardoor kan iedereen blijven doen wat zij/hij leuk vindt, omdat je weinig tijd kwijt bent aan regelwerk. En wij? Je wilt als ondernemer graag voorop lopen in jouw vak. Dus wij blijven zeker als echte schoenmakers prima bij onze leest... Alleen wel op een manier die volledig aansluit bij dit digitale tijdperk.”