• Feestelijke Hilton Haringparty in zonnig Amsterdam

  • De maatpakken van OGER voor Feyenoord

  • Kim Feenstra strijdt voor Stichting Dierenhulp

  • Belgisch juwelenmerk introduceert green lemon

  • Art en glamour bij Paul Schulten Couture

  • Sheila’s 45 jarige jubileum show “Gold”

  • Tournée Introdans in Canada en VS

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

20 Jaar Couturekrant

  • COUTUREKRANT 20 JAAR

    Dit jaar bestaat onze Couturekrant 20 jaar. Dat is een geldige reden om onze regelmatig terugkerende bezoekers te bedanken. En Read More
  • Sheila de Vries

    Sheila De Vries: alle creaties hebben hun eigen verhaal... De couture van Sheila de Vries is het resultaat van reizen Read More
  • Ronald Kolk

    Ronald Kolk begon zijn loopbaan begon bij Amsterdamse couturiers maar hij is een natuurtalent. Van jongs aan af knipte hij Read More
  • Paul Schulten

    Paul Schulten brengt spraakmakende show. Paul Schulten is een couturier met star-class. Hij is hot bij zijn eigen klantenkring. Zijn Read More
  • 1
  • 2
  • 3

Margriet van der Linden is er klaar voor

b_250_200_16777215_00_images_m18.jpg  Margriet van der Linden begint maandag voor het eerst sinds het WK voetbal weer met haar dagelijkse talkshow M. Waar ze bij de eerste aflevering al blij was dat alles goed verliep, durft ze nu meer te gaan experimenteren, vertelt ze tegen De Telegraaf.

“De eerste uitzending voelde alsof ik de sleutels van de Joint Strike Fighter in mijn handen gedrukt kreeg. We hadden het tot in de puntjes voorbereid, maar ik was allang blij dat ik vloog. Inmiddels ben ik er klaar voor om er af en toe een looping uit te gooien en te testen wat alle knopjes op het dashboard doen.”

De presentator begon in mei met haar dagelijkse talkshow, maar moest na 23 afleveringen ruimte maken voor alle verslaggeving rondom het WK. Tijdens de stop jeukten haar handen om zelf iets te maken, maar de rust was toch ook wel prettig. “Gaandeweg heb je helemaal niet door hoeveel druk zo’n dagelijkse talkshow oplevert. Je leeft van uitzending tot uitzending en merkt pas later hoe intens er door alles en iedereen wordt meegeleefd.”

Van der Linden ligt niet wakker van kritiek op de uitzendingen. “Mensen hebben ook niet altijd ongelijk als ze dingen niet leuk vinden. De kijker is slim genoeg om dat wat ze zien te kunnen waarderen. Maar het is ook een kwestie van gewenning. We doen het allemaal iets anders, dan is het heel logisch dat de kijker tijd nodig heeft.