• Feestelijke Hilton Haringparty in zonnig Amsterdam

  • De maatpakken van OGER voor Feyenoord

  • Kim Feenstra strijdt voor Stichting Dierenhulp

  • Belgisch juwelenmerk introduceert green lemon

  • Art en glamour bij Paul Schulten Couture

  • Sheila’s 45 jarige jubileum show “Gold”

  • Tournée Introdans in Canada en VS

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

20 Jaar Couturekrant

  • COUTUREKRANT 20 JAAR

    Dit jaar bestaat onze Couturekrant 20 jaar. Dat is een geldige reden om onze regelmatig terugkerende bezoekers te bedanken. En Read More
  • Sheila de Vries

    Sheila De Vries: alle creaties hebben hun eigen verhaal... De couture van Sheila de Vries is het resultaat van reizen Read More
  • Ronald Kolk

    Ronald Kolk begon zijn loopbaan begon bij Amsterdamse couturiers maar hij is een natuurtalent. Van jongs aan af knipte hij Read More
  • Paul Schulten

    Paul Schulten brengt spraakmakende show. Paul Schulten is een couturier met star-class. Hij is hot bij zijn eigen klantenkring. Zijn Read More
  • 1
  • 2
  • 3

Google: YouTube Music en Premium in Nederland

b_250_200_16777215_00_images_musicapp18.jpg  YouTube lanceert de nieuwe muziekstreamingdienst YouTube Music in Nederland. Ook is er nu een videodienst in Nederland te zien zonder advertenties. You Tube is voor veel jongeren vergelijkbaar met Spotify. Deze luisteraar zoekt de app op de mobiel op en doet dopjes in de oren waarna de gewenste luisterlijsten zich laten horen. You Tube doet daar nu ook indien gewenst een videosite bij.

Je hoeft heus niet al het digitale nieuws als relevant te beschouwen om aan alles zo hoognodig mee te moeten doen maar soms is het makkelijk als je een keuze hebt of alleen maar weet dat een bepaalde service bestaat. YouTube Music is een nieuwe aparte mobiele app en desktopspeler. In de gratis versie wel voorzien van reclames.

De premiumversie, die tien euro per maand kost, bevat geen commerciële boodschappen. Het is nogal ingewikkeld. Je hebt You Tube Music en You Tube Premium.
Er zijn 3 secties: home, hotlist en premium. Je kunt uit ongelooflijk veel artiesten je keuze maken en die ook door je stemming laten bepalen. Er is ook een enorme library om muziek uit te selecteren maar dan krijg je wel hele albums van artiesten voorgeschoteld en niet dat ene speciale nummer wat je nog eens wilde horen.

Dit is wel aantrekkelijk voor de artiesten die daar in die library staan maar wat minder voor de gebruiker. Ook kunnen appgebruikers naar songs op de achtergrond luisteren -de app dus wegvegen- en muziek downloaden voor offline gebruik.

Voor twee euro extra wordt ‘de gewone YouTube’ van reclame ontdaan. De Nederlandse lancering van deze abonneediensten maakt deel uit een internationale presentatie.