• De maatpakken van OGER voor Feyenoord

  • Kim Feenstra strijdt voor Stichting Dierenhulp

  • Belgisch juwelenmerk introduceert green lemon

  • Art en glamour bij Paul Schulten Couture

  • Sheila’s 45 jarige jubileum show “Gold”

  • Tournée Introdans in Canada en VS

  • 5-Sterren boetiekhotel ‘POST Rotterdam' in historisch postkantoor

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

20 Jaar Couturekrant

  • COUTUREKRANT 20 JAAR

    Dit jaar bestaat onze Couturekrant 20 jaar. Dat is een geldige reden om onze regelmatig terugkerende bezoekers te bedanken. En Read More
  • Sheila de Vries

    Sheila De Vries: alle creaties hebben hun eigen verhaal... De couture van Sheila de Vries is het resultaat van reizen Read More
  • Ronald Kolk

    Ronald Kolk begon zijn loopbaan begon bij Amsterdamse couturiers maar hij is een natuurtalent. Van jongs aan af knipte hij Read More
  • Paul Schulten

    Paul Schulten brengt spraakmakende show. Paul Schulten is een couturier met star-class. Hij is hot bij zijn eigen klantenkring. Zijn Read More
  • 1
  • 2
  • 3

Bioscoop krijgt nieuwe Jean Mineur in 2019

b_250_200_16777215_00_images_jeanmineur19.jpg  Het geroezemoes in de bioscoop klinkt nog zachtjes door de zaal. Er komen een paar late bezoekers binnen die zich tussen de rijen stoelen door naar hun plaats haasten. De voorstelling zal bijna beginnen. En dan komt er het vaste aandachtsmoment voor Jean Mineur. Geregelde bioscoopbezoekers weten al jaren dat Jean Mineur Mediavision de bioscoopreclame aankondigt.

In het nieuwe jaar zal een nieuwe leader echter het vroegere wat harkerige heerschap vervangen. Deze nieuwe intro is ludiek en kleurrijk en leidt het publiek op speelse wijze naar het begin van de bioscoopreclame.

De fantasierijke nieuwe intro vertegenwoordigt op een nieuwe en moderne manier Jean Mineur Mediavision. Daarvoor hebben Paul Postma van Postma / Graphics and Motion en de visual designer Raoul Deleo samengewerkt. Het resultaat mag zeker gezien worden...

De vorige Jean Mineurleader heeft 18 jaar trouw zijn taak vervuld maar de Jean Mineur nieuwe stijl zal het bioscooppubliek onmiddellijk op een meer fantasierijke wijze attenderen op die speciale fase voorafgaand aan de eigenlijke voorstelling. Daardoor zal het gedeelte van de commerciële informatie op een meer plezierige en soepele wijze worden geïntroduceerd.

Bioscoopreclame is een medium wat veel impact heeft op het uitgaand publiek. Jean Mineur Mediavision is de grootste bioscoopreclame exploitant van Nederland, met in haar netwerk een breed scala aan bioscopen en een landelijke bezoekersdekking van 85 procent.