• Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • TOI & MOI van BIGLI voor valentijn

  • Agu presenteert Undyed Bikewear

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

De prettige zakentas van Mutsears

  KAATSHEUVEL - De tassen van het Nederlandse bedrijf Mutsears zijn sinds kort ook op 5th Avenue in New York verkrijgbaar. Met succes. Met name onder jonge mensen blijken de nieuwe, met de hand gemaakte ontwerpen van de tassenspecialist uit Kaatsheuvel populair.

Traditionele tassen met een modern design. Mutsears richt zich met dit nieuwe ontwerp op young professionals in wereldsteden als Amsterdam, Londen, Parijs, Tokio en sinds kort dus ook in New York. De 27-jarige directeur Debbie Mutsaers maakt het familiebedrijf hiermee klaar voor de toekomst. Op 5th Avenue in New York zijn de Nederlandse tassen een hit. Vooral bij een jongere generatie blijkt het merk aan te slaan.

“We richten ons dan ook steeds meer op mensen die aan een mooie stage of hun eerste serieuze baan beginnen. Zij zoeken een goede zakelijke tas, die toch een moderne uitstraling en een duurzaam karakter heeft”, aldus Mutsaers. Naast de nieuwe winkel in New York heeft het merk onlangs ook een heuse Mutsaers Experience store geopend aan de Amstel te Amsterdam.

Terwijl andere bedrijven kiezen voor goedkope productielijnen in het buitenland, kiest Mutsaers er juist voor om de tassen handmatig te blijven produceren in Nederland. Het bedrijf doet dat al 55 jaar in Kaatsheuvel. “Ik ben er ontzettend trots op dat we de enige partij zijn die op deze schaal tassen produceert in Nederland. Hiermee zorgen we ervoor dat er hier werkgelegenheid blijft en kunnen we de kwaliteit van onze producten waarborgen”, aldus Mutsaers.

“We staan voor Hollands vakmanschap en merken dat het internationaal ook aanslaat. Eigenlijk produceren we al zo lang in Nederland, dat het nu weer ‘hip’ is.”