Buddha to Buddha zes stappen verwijderd van Beyoncé
Sieradenmerk Buddha to Buddha gelooft dat in een wereld van digitalisering en individualisme, we steeds minder in real life verbinding staan met elkaar. Het merk wil weer terug naar echt contact en laat dat zien middels hun nieuwste commercial.
Volgens de theorie van ‘six degrees of separation’ is iedereen op de wereld met elkaar verbonden in maximaal zes stappen. Via zes connecties, vrienden van vrienden, ben je gelinkt aan beroemdheden als Beyoncé of Julia Roberts. Voor Buddha to Buddha staat dit jaar dan ook in het teken van connectie en lanceert het merk de campagne “Embrace Connections”.
Met de campagne wil Buddha to Buddha je eraan herinneren dat menselijk contact altijd dichtbij is; dichterbij dan je denkt. De theorie is dan ook niet zomaar gekozen, want hij geldt nog steeds of misschien wel meer dan ooit. Iedereen is verschillend, heeft een andere stijl. Als mens zijn we de meest diverse soort. Man, vrouw, rijk, arm, jong en oud; Buddha to Buddha omarmt het feit dat iedereen verschillend is, maar geeft aan: "Uiteindelijk zijn we allemaal the human kind en zijn we op die manier met elkaar verbonden.”
Net als iedereen op deze wereld zijn de sieraden van Buddha to Buddha ook uniek. Vakmanschap is de kern van hun filosofie. De premium en iconische sieraden worden met behulp van traditionele Balinese technieken met de hand gemaakt. Dit betekent dat iedere armband, ketting, ring of oorbel uniek is.
Buddha to Buddha stáát voor meer dan sieraden alleen. Het is een lifestyle die het leven omarmt, met al z’n tegenstellingen. Geen concessies. Geen compromissen. 100% passie en trots.
Buddha to Buddha is ontstaan in 1997 en staat voor vakmanschap, creativiteit, bezieling en kwaliteit. Kwalitatieve armbanden gemaakt van sterling 925 zilver, het beste leer of 18 karaats goud. Ontworpen in Amsterdam en handgemaakt door de beste zilversmeden uit Bali en Thailand.
BUDDHA TO BUDDHA... EMBRACE CONNECTIONS...