• De INFINITY collectie van BIGLI

  • Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

Trendy zwemkleding voor generatie Z

  Het festivalseizoen staat voor de deur en het warme weer komt eraan. Welke trends gaan we dit jaar terug zien op het strand en wie zijn de populairste swimfluencers van dit moment? Het datateam van zoemachine Lyst bracht het in kaart de meest gevraagde trends in kaart. Hierbij werd het online winkelgedrag van meer dan 5 miljoen shoppers vergeleken met de trendy zoekers op social media wereldwijd sinds begin 2019.

Opvallend is daarbij een duidelijk verschil tussen het koopgedrag van verschillende generaties. De generatie van de millennials kiest graag een wat bescheiden creatie voor het zwemmen of het strand. Opvallend is daarnaast de keuze van generatie Z.

Deze generatie wordt over het algemeen gedefinieerd als zij die geboren zijn tussen 1995 en 2010. Net na de millennials dus. Generatie Z is de meest diverse generatie tot nu. Leden daarvan zijn 'globaal' georiënteerd: ze hebben meer in gemeen met leeftijdsgenoten aan de andere kant van de wereld dan met oudere generaties in hun eigen woonplaats.

Het is de eerste generatie die zich geen leven voor het internet kan herinneren. Ze hebben geen posters van popsterren boven hun bed hangen, maar volgen influencers op social media. Generatie Z is ook een generatie van wereldverbeteraars: ze zien hoe hun voorgaande generatie de fout in zijn gegaan en willen het zelf beter doen.

Inmiddels doet ruim een op de vier Z-jongeren in de VS dan ook aan vrijwilligerswerk. Deze generation of activists zegt dat ze een grote impact op de wereld wil hebben. Heel mooi. Voor zwemkleding halen zij alles uit de kast. Vooral voor het strand gaan zij helemaal los.

Ze maken zonder gêne opvallende statements maakt met sexy uitsnedes, flashy neonkleuren, glitterbikini’s, hoog uitgesneden bikinibroekjes en tape als zwemkleding, Gelijktijdig gaan de millennials liever voor een wat bescheiden ontwerp. Eén van de meest gewilde stijlen dit seizoen is nog steeds het bikinibroekje met hoge taille.

Qua verkoop wint ook de sportieve zwemmode aan populariteit. Vaak heel veilig. Zo zagen we afgelopen maanden een sterke stijging in de verkoop van zwempakken met lange mouwen en zwemshorts.

Consumenten gaan daarnaast steeds vaker voor kwaliteit en luxe zwemkleding, waarbij steeds meer shoppers kiezen voor duurzame zwemkleding.

GENERATIE Z GAAT HELEMAAL LOS MET ZWEMKLEDING DEZE ZOMER...