• Vier Dutch Designbureaus naar National Museum of Qatar...

  • Couture Sheila de Vries voor 2019: Joie de Vivre

  • 8ste Editie jaarlijkse Canal Catwalk eerbetoon aan Anne Frank

  • Tom Coronel Top 6 op Nürburgring Nordschleife

  • 'Manmade / no human' in Museum aan het Vrijthof

  • Marie-Jeanne van Hövell tot Westerflier bij Eduard Planting

  • Paul Schulten lanceert BLEND voor 19/20

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Bos & Baruch Podcasts

PodCast 4
PodCast 3
PodCast 2
PodCast 1

VICE lanceert kledinglijn met FRESHCOTTON

  Samen met FRESHCOTTON lanceert VICE Benelux een eigen unisex kledinglijn. De Festival Capsule Collectie is de allereerste limited edition drop van de kledinglijn en bestaat uit alle essentiële items voor een festivalbezoek.

De festivalcollectie wordt samen met aankomende talenten Gotu Jim, DRKNGHTS Collective, Bokoedro en S10 gelanceerd. VICE maakt al meer dan 25 jaar onderdeel uit van de leefwereld van jonge mensen met onder andere geschreven verhalen, video’s, evenementen, podcasts en offline activaties.

De VICE kledinglijn, waarvan de Festival Capsule Collectie de eerste drop is, is hierop de meest recente aanvulling. De creatieven van VICE Benelux hebben de Festival Capsule Collectie ontworpen, bestaande uit drie t-shirts, een longsleeve, een festivaltas en een cap. In de designs zijn herkenbare festival-elementen als tokens, geluidsgolven en acid smileys verwerkt.

Naast de Festival Capsule Collectie is er een vaste kledinglijn bestaande uit twee basic shirts. Alle items te verkrijgen in de webshop op shop.vice.nl

De kledinglijn wordt gelanceerd met een creatieve campagne, bestaande uit een hero video, korte online video’s, social assets, banners en fotografie, die bedacht en gemaakt is door VIRTUE, het creatieve bureau van VICE.