• Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • TOI & MOI van BIGLI voor valentijn

  • Agu presenteert Undyed Bikewear

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

Nike start schoenenabonnement

  Nike is afgelopen maandag een abonnementsdienst gestart voor kinderschoenen na een twee jaar durende proef onder 10.000 deelnemers.

De achterliggende gedachte van het programma genaamd Easy Kicks (onderdeel van de Nike Adventure Club) is dat kinderen van 2 tot 10 jaar hun schoenen letterlijk ontgroeien en geen zin hebben om met hun ouders iedere keer weer schoenen in de winkel te kopen.

Gebruikers betalen 20 dollar voor vier paar schoenen per jaar, oplopend naar 50 dollar voor twaalf paar schoenen. Tussentijds kan de frequentie worden bijgesteld. Er is keuze uit een ruime hoeveelheid kleuren en stijlen. Sneakers die niet meer worden gedragen kunnen worden geretourneerd en worden gerecycled.

Van de 10.000 deelnemers aan de proef, die zich momenteel beperkt tot de Amerikaanse markt, zijn er 3300 overgebleven. Dat lijkt niet zo succesvol. Bovendien zou het toch om heel verwende kinderen gaan als ze het niet eens leuk meer vinden om schoenen aan te schaffen. Mogelijk hebben zij ook een totaal andere smaak dan de hun begeleidende vaders, moeders etc. Dat kan een dingetje zijn. Ook bestaat de kans dat het de ouders aan tijd ontbreekt uitgebreid om feestelijk samen te winkelen. Jammer als een kind niet de kans krijgt het plezier van gezellig samen shoppen vroegtijdig te leren.   .    

Nike denkt er echter wel over het programma uit te breiden naar volwassenen.