• De INFINITY collectie van BIGLI

  • Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

Joline Jolink: It's summer time!

  Sommige modezaken hebben zich voorbereid op een andere nieuwe levensstijl waarin moderne mensen bewuste consumenten zijn die heel precies aanschaffen wat ze willen hebben en zich niets laten aanpraten. Is het dan niet leuk soms om jezelf of anderen zomaar met iets nieuws te verrassen hoor je mensen bijna hardop denken. Natuurlijk kan dat soms ook iets zijn om heel blij door te zijn maar daar gaat het niet om.

Het is meer dat bewuste consumenten liever geen kasten of kamers vol kleren meer willen hebben maar het prefereren te kiezen uit goeie prettig zittende outfits waar je lang mee kunt doen. Je hoeft niet zo veel er van ook want je kunt op die kleren net zo vertrouwen als op goeie vrienden. Het kost wat maar dan heb je ook wat.

Dat is dus de zakelijke stijl van Joline Jolink die haar new arrivals presenteert aan de bewuste consument: comfortabele jurken, t-shirts, knitwear en meer voor een ultieme zomer. Je mag er natuurlijk zoveel van kopen als je wil en je je kunt permitteren maar het is niet nodig je met bergen kleren te overstelpen toch? Waarom zou je?

Zij zegt: "Sale, wij doen er niet meer aan mee sinds 2016. Wat een opluchting! Voor ons, maar hopelijk ook voor jou. Nooit meer balen dat je nieuwe jurk of trui vlak na aanschaf afgeprijsd wordt. Gewoon iets moois kopen omdat het een toevoeging aan je garderobe is waar je lang plezier van gaat hebben, niet omdat het voor de helft is."

Het is zeker een opluchting dat je mooie nieuwe combi ook een waardevaste toevoeging is en dat wat je kiest gewoon is-wat-het-is. Precies zoals jij het prettig draagbaar vindt. Niet omdat je het gevoel hebt dat je in de eerste plaats ertoe wordt gedreven de bühne op te gaan. Al zou dat zeker wel kunnen en niet verboden is.

Joline Jolink legt het uit: "Onze prijzen zijn het hele jaar door fair dankzij ons directe klantcontact. En door onze bewust beperkte oplages is er geen overschot en is sale simpelweg overbodig geworden. Op naar een wereld zonder verspilling."

En zo gaan we stapje voor stapje dan de goeie richting uit.