Vespa: Van Straaticoon tot Lifestyle in Azië en de Wereld - 2-
MILAAN - Sinds zijn introductie in 1946 heeft Vespa de harten van mensen veroverd met zijn iconische scooters. Tegenwoordig wordt Vespa vooral in Azië enorm gewaardeerd om zijn stijl en betrouwbaarheid.
Van het bruisende verkeer in India tot de levendige straten van Vietnam, Vespa scoort hoog op de lijst van vervoermiddelen die praktisch en trendy zijn.
Maar Vespa is meer dan een scooter; het merk groeide uit tot een lifestyle-symbool, met miljoenen voertuigen wereldwijd. Nu lanceert Vespa niet alleen scooters, maar ook een kledinglijn zoals de Snake Capsule Collection. Hiermee drukt Vespa zijn stempel op de modewereld, passend bij de rebelse en avontuurlijke geest van de Aziatische Vespa-rijder.
Van technische innovatie tot stijlvolle outfits voor Vespa-fans: Vespa bewijst opnieuw dat het merk meebeweegt met trends en vernieuwing.