• Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • TOI & MOI van BIGLI voor valentijn

  • Addy showt met koninklijke glamour in Palazzo Brancciato -1-

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

De Coronels : strijden met los stuurhuis op kapotte paden

coronelsstuurhuisDe derde etappe van de Dakar Rally begon goed voor Tim en Tom Coronel, totdat Tim iets geks voelde aan het stuur van de Century CR7. Een los stuurhuis markeerde de start van een dag vol problemen voor de tweeling, met een 45e tijd als teleurstellend resultaat.

“Ik ben heel blij dat we zijn aangekomen, want de auto deed niet wat we wilden vandaag”, vertelt een opgeluchte Tim aan de finish. “Ik voelde dat er iets los zat en ik zei meteen tegen Tom: dat moet het stuurhuis zijn. Het was heel lastig om daar bij te komen en weer vast te zetten, dat duurde best lang. We moesten de bodemplaat losmaken, die zit vast met tien van die grote bouten, we hebben ze niet allemaal teruggezet want dat kostte teveel tijd.”

Door het gesleutel in de woestijn liepen de broers flink wat tijdverlies op, waardoor ze behoorlijk achterop raakten in de proef. “Het hele parcours was al naar de knoppen, echt diepe paden door de trucks”, vertelt Tom. “Dan is alles kapotgereden en dat was zwaar balen. We gingen er weer vol goede moed tegenaan tot de versnellingsbak gek begon te doen en daarna ook het differentieel. Daarop hebben we besloten om hem rustig naar huis te brengen.”

Tijdens de etappe van Bisha naar Al Henakiyah kon Tim wel genieten van het fraaie landschap, maar toch heeft hij geen goed gevoel overgehouden aan de derde etappe: “Ik heb wel genoten van het mooie landschap. Hele snelle paden en veel rotsen, zeker 200 kilometer lang. Het was eigenlijk een grote beukzone, alles is ook los gerammeld. Een grote hobbeldebobbel was het en op de lange stukken konden we niet vol gas, omdat we de auto wilden sparen. Eerlijk is eerlijk, eigenlijk vond ik er helemaal niks aan.”

Na de problemen in de derde etappe wacht de deelnemers morgen en overmorgen de marathonetappe. “Dat gaat een hele belangrijke worden”, vervolgt Tom. “De jongens hebben vanavond nog veel werk aan de auto. De versnellingsbak moet er bijvoorbeeld uit, dus zij gaan een hele korte nacht tegemoet. Maar wij moeten er fris en fruitig bij staan, want het wordt een lange rit verdeeld over twee dagen.”

De marathonetappe gaat van Al Henakiyah naar Hail via het marathonbivak in Al Ula. In het marathonbivak mogen geen monteurs aanwezig zijn, dus
zullen Tim en Tom samen de auto moeten prepareren voor de etappe van donderdag.

Twee weken een race door de woestijn. Dat is Dakar. Tim en Tom Coronel zijn ervaren Dakar Rally coureurs. Al jaren doen ze mee aan dit evenement. Ook in 2025. En elke dag is een nieuw avontuur in het dagboek van de Coronels.

Coronel Dakar Team wordt gesteund door:

LKQ, MPM, Toolspecial, Optimal, ERU, Roordink Bedrijfswagens, Efulfilment.eu, Mascot Workwear, 4Brands, BS Forklifts, JBL, Keukenwarenhuis, DHG, Serengeti, Hella,

Brondool, Chassis Parts, FEBO, MyFMS, Frits Dijk, Apple King, SuperB, P1 en Copernica. 

wwwxxx www xxx Xem Sextop1 Hay Và Mới Nhất افلام xnxx سكس اجنبي سكس فيديو سكس نيك بنات افلام عالي الجودة XNXX sunny leone xxx videos क्सक्सक्स वीडियो xxxn en español en profesor sex video