• Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • TOI & MOI van BIGLI voor valentijn

  • Addy showt met koninklijke glamour in Palazzo Brancciato -1-

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

Tim en Tom Coronel: door dynamo-pech lange nacht in woestijn

coronlswostijnDe zesde etappe van de Dakar Rally begon voortvarend voor Tim en Tom Coronel, maar in het zicht van de haven ging het mis met de Century CR7. 85 kilometer voor de finish kwamen de broers stil te staan met lege accu’s en twee kapotte dynamo’s, waarna een lange nacht in de woestijn volgde.

De eerste etappe na de rustdag bestond zaterdag uit twee delen. In het eerste deel stonden er flink wat stenen op het menu, waarna het tweede deel van de etappe naar Al Duwadimi zich in de duinen afspeelde. Tim en Tom begonnen voortvarend aan de langste klassementsproef van deze Dakar Rally, een special van 605 kilometer.

“Het was een hele mooie stage,” vertelt Tom. “In het eerste deel kregen we nog een steen op de voorruit waardoor ik helemaal niks meer zag, maar we gingen super goed en haalden meteen wat auto’s in. In het tweede deel kregen we de duinen en ook daar kwamen we heel mooi doorheen. De snelheid zat er echt goed in, totdat we twee keer een alarm kregen dat de accu’s leeg aan het lopen waren. We zijn gestopt, maar we konden niet vinden wat er aan hand was.”

Kapotte dynamo’s ...

De broers besloten zo ver mogelijk door te rijden, maar uiteindelijk bleek dat slechts een kleine 20 kilometer te zijn. “Toen viel de auto helemaal dood,” vervolgt Tom. “Dat was zo’n 85 kilometer voor de finish. Beide accu’s waren leeg, helemaal niets deed het meer. Uiteindelijk bleek dat allebei de dynamo’s stuk waren. We hebben er eentje op de motor – de hoofddynamo – als die die kapot gaat schakelt hij over naar de reservedynamo op de versnellingsbak. Maar ze waren dus allebei kapot. Dat is echt ongekend, dat heb ik nog nooit meegemaakt.”

Sleutelen in het donker dus. Omdat de assistentietruck van Boucou zelf ook met problemen stilstond op de proef, zat er voor Tim en Tom niets anders op dan sleutelen in een inmiddels pikdonkere woestijn: “We zijn zelf maar gaan knutselen. We hebben overal gezocht, zelfs het hele dashboard eruit gehaald. Na vele uren hebben we toch de boel aan de praat gekregen en konden we eindelijk door.”

Door al het oponthoud kwamen Tim en Tom midden in de nacht aan in het bivak van Al Duwadimi, maar dat was van korte duur. “We moesten gelijk weer door naar de start van de volgende etappe, dus we hebben getankt en zijn weer vertrokken. We hebben niet geslapen en zitten al een hele dag in de auto. Maar, we gaan door!”

Geen groen licht bij de start.

Bij vertrek uit het bivak kregen de broers van de organisatie een startkaart voor de zevende etappe, maar de officials bij de start van de etappe besloten toch anders. Tim en Tom kregen ondanks de startkaart geen toestemming om te beginnen aan de klassementsproef, maar kregen de opdracht om terug te keren naar het bivak. Het betekent dat ze niet langer meestrijden in het algemeen klassement.

Wat rest is een vervolg van de rally in de zogenaamde Dakar Experience, de categorie voor deelnemers die uit de rally liggen maar buiten mededinging wel nog de resterende etappes mogen afwerken.

Coronel Dakar Team wordt gesteund door: LKQ, MPM, Toolspecial, Optimal, ERU, Roordink Bedrijfswagens, Efulfilment.eu, Mascot Workwear, 4Brands, BS Forklifts, JBL, Keukenwarenhuis, DHG, Serengeti, Hella, Brondool, Chassis Parts, FEBO, MyFMS, Frits Dijk, Apple King, SuperB, P1 en Copernica.

wwwxxx www xxx Xem Sextop1 Hay Và Mới Nhất افلام xnxx سكس اجنبي سكس فيديو سكس نيك بنات افلام عالي الجودة XNXX sunny leone xxx videos क्सक्सक्स वीडियो xxxn en español en profesor sex video yuporn free sex videos