• Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • TOI & MOI van BIGLI voor valentijn

  • Agu presenteert Undyed Bikewear

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

Marketeers: Facebook blijft relevant

  AMSTERDAM - Marketeers bijeen op The Social Conference in Amsterdam willen nog lang geen afscheid nemen van het sociale netwerk facebook. Er is veel gedoe over schending van de privacy en anti-campagnes maar ING Bank, Frieslandcampina, Lidl en De Efteling bijvoorbeeld vinden Facebook zelfs veruit het belangrijkste sociale kanaal.

Regeringsleiders van de EU-landen hebben geëist dat Facebook de volledige bescherming van persoonsgegevens garandeert. Het Europees Parlement gaat daarnaast onderzoek doen naar het schandaal rond het omstreden bedrijf Cambridge Analytica.

Over die schendingen van de privacy kan men boos zijn en zich bedreigd voelen maar wie heeft nooit eens op Google iets opgezocht en is dan tot vervelens toe bij elke totaal anders gerichte Google-tocht steeds weer hetzelfde onderwerp tegen gekomen?

Als wij zoeken naar vogelbad of yogamat en die artikelen op de meest vreemde plekken steeds weer tegenkomen is dat zeker geen inbreuk op je privacy maar je word er wel enigszins gek van.

Op marketeers maakt de ophef over privacyschending voorals ook nog weinig indruk. Nagenoeg niemand had Facebook opgezegd. O)f kende iemand die dat wel gedaan had. Nieuwe sociale netwerken doen het trouwens doorgaans helemaal niet goed. Als Facebookers daar hun vrienden niet tegenkomen gaat menige introductie meteen de mist in.