• De INFINITY collectie van BIGLI

  • Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

Zalando start met verkoop cosmetica

  Het grote webwarenhuis voor mode en kleding Zalando gaat ook cosmetica aanbieden. Het van oorsprong Duitse bedrijf begint in eigen land met de verkoop van parfums, make-up, huid- en haarproducten en accessoires. Andere landen zouden later volgen. Met de verbreding van het assortiment wil het grote webwarenhuis nóg groter worden.

Er is ook al aanzienlijk geïnvesteerd voor de verkoop en bevoorrading met mannencosmetica in de afahndeling van distributie en logistiek want parfums bevatten brandbare stoffen en kunnen niet op dezelfde manier worden opgeslagen als mode en schoenen. Toch denkt men dit ruimschoots met Zalando Beauty terug te kunnen verdienen hoewel er hier hun nog veel voetangels en klemmen wachten.

Zalando Beauty begeeft zich daarmee namelijk op een grote, competitieve markt want de Europese cosmeticabranche meldt dat op ons continent ongeveer 77 miljard euro wordt gespendeerd aan cosmetica en persoonlijke verzorging. Dat is wel een enorm bedrag maar eveneens een markt die al jaren bediend wordt door veel traditionele merken. Zalando Beauty heeft echter al enkele grote slagen naar de toekomst gemaakt door grote merken te strikken als L’Oréal Paris en Maybelline.

En vooral niet te vergeten ook het Koreaanse 11 Village Factory. Het is een bijzondere firma die heel trendy bezig is. Bij deze Koreaanse site gaat men voor sommige cosmetica namelijk bijna wetenschappelijk te werk. Zoals bijvoorbeeld bij een crême voor de welverzorgde man die zowel als make-up maar ook als huidverzorgende crême benut kan worden. Dat scheelt een hoop vervelende flesjes onder de spiegel van meneer. Bovendien is make-up dan niet een kwestie van zogenaamd onmannelijk te-ijdel zijn maar meer van gezond onderhoud van de huid.  

En voor de jonge mannen is er een heel populaire gel die je haar moeiteloos de net-uit-bed-look kan geven die sommige jongemannen onweerstaanbaar lijkt te maken.Het schijnt zo makkelijk te werken dat de potten daarvan bijna niet voldoende aangesleept worden.Natuurlijk zijn onze reeds bekende merken ook lang niet slecht maar dit Koreaanse merk schijnt ook internationaal wel de winkels uit te vliegen.   

...ONZE REDACTEUR ARTHUR VAN BENTEM VINDT EEN GOEDE HUIDVERZORGING EEN MUST... 

FOTO: PHIA BARUCH