• 5-Sterren boetiekhotel ‘POST Rotterdam' in historisch postkantoor

  • Award voor coutureshow Addy van den Krommenacker

  • Nederlands Dans Theater 2 lanceert Settle for More

  • Olivia Colman won de Oscar voor haar hoofdrol in The Favourite

  • Vier Dutch Designbureaus naar National Museum of Qatar...

  • Fabienne Delvigne presenteert elegante couturehoeden

  • Couture Sheila de Vries voor 2019: Joie de Vivre

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Replay onthult Hyperflex+ campagne

  In de nieuwe campagne voor Replay’s Hyperflex+ range gaan Emily Ratajkowski en Neymar Jr. de strijd aan in een dystopische wereld met kung-fu zombies. Replay, het Italiaanse denim merk, lanceerde zojuist een spraakmakende muziek video-stijl film en retail campagne. Hierin wordt live-action gecombineerd met anime en strijden Emily Ratajkowski en Neymar Jr. tegen de “stijve jeanszombies”.

De campagne, de nieuwste in een serie van de Hyper range stretchy denim, gemaakt door 180 Kingsday, neemt de kijker mee op een achtbaanrit door “The Future of Denim” en laat zien hoe Replay denim naar een nieuwe dimensie tilt met zijn Hyperflex+ serie - de eerste volledig flexibele 3D-superdenim. Dit is het volgende hoofdstuk in een campagne die net zo gericht is op entertainment als op traditionele marketing.

In de film, opgenomen onder het iconische voetbalstadion Stade de France in Parijs, spelen de Braziliaanse top-voetballer en streetstyle-icoon Neymar Jr. en model en actrice Emily Ratajkowski de hoofdrol en bevinden zich in een post-apocalyptische wereld waar de ‘stijve jeanszombies’ het voor het zeggen hebben.
Grafische romans, anime en manga waren inspiratiebronnen voor de manier waarop de film gemaakt is. In hun strijd tegen de ‘stijve jeanszombies’ tonen Neymar en Emily op unieke wijze hun kung-fu kwaliteiten in meebewegende Replay Hyperflex+ jeans.

Replay’s nieuwe Hyperflex + range is opnieuw toonaangevend op het gebied van denim innovatie en biedt voor het eerst 100% 3D-elasticiteit voor een perfecte pasvorm, die de tand des tijds zal doorstaan dankzij de ‘herstelkracht’-functie. Hoewel Hyperflex - de bekende bestseller van het merk die in 2014 werd gelanceerd - al superieure elasticiteit bood, gaat Hyperflex + nog een stap verder, door een driedimensionale flexibiliteit te bieden in de draden die zowel door de lengte als de breedte van de stof lopen.

De Hyperflex + jeans is vanaf oktober verkrijgbaar in de winkel en online op replayjeans.com De in-store lancering gaat gepaard met een grote, wereldwijde communicatie campagne, die zowel outdoor, in print, digitaal en op social media te zien zal zijn.

Director: ROMAIN CHASSAING
Producer: EDOUARD CHASSAING
Song title: It's my time/这是我的时间
Performed by The Boom Shot Squad feat. 纹身师WendyNoNo and 裴云帆 JP Produced by Phat Fabe for the BOOM SHOT SQUAD
All instruments by Phat Fabe
Written by Fabian Torsson, Zhang Wenyu, Robert Andre Pei Jonsson
Published by EKKO music rights

REPLAY DENIM MAAKT CAMPAGNE MET GRIEZELIGE KUNG-FU ZOMBIES EN SONG: IT'S MY TIME...UITGEVOERD DOOR THE BOOM SHOT...