Bioscoop krijgt nieuwe Jean Mineur in 2019
Het geroezemoes in de bioscoop klinkt nog zachtjes door de zaal. Er komen een paar late bezoekers binnen die zich tussen de rijen stoelen door naar hun plaats haasten. De voorstelling zal bijna beginnen. En dan komt er het vaste aandachtsmoment voor Jean Mineur. Geregelde bioscoopbezoekers weten al jaren dat Jean Mineur Mediavision de bioscoopreclame aankondigt.
In het nieuwe jaar zal een nieuwe leader echter het vroegere wat harkerige heerschap vervangen. Deze nieuwe intro is ludiek en kleurrijk en leidt het publiek op speelse wijze naar het begin van de bioscoopreclame.
De fantasierijke nieuwe intro vertegenwoordigt op een nieuwe en moderne manier Jean Mineur Mediavision. Daarvoor hebben Paul Postma van Postma / Graphics and Motion en de visual designer Raoul Deleo samengewerkt. Het resultaat mag zeker gezien worden...
De vorige Jean Mineurleader heeft 18 jaar trouw zijn taak vervuld maar de Jean Mineur nieuwe stijl zal het bioscooppubliek onmiddellijk op een meer fantasierijke wijze attenderen op die speciale fase voorafgaand aan de eigenlijke voorstelling. Daardoor zal het gedeelte van de commerciële informatie op een meer plezierige en soepele wijze worden geïntroduceerd.
Bioscoopreclame is een medium wat veel impact heeft op het uitgaand publiek. Jean Mineur Mediavision is de grootste bioscoopreclame exploitant van Nederland, met in haar netwerk een breed scala aan bioscopen en een landelijke bezoekersdekking van 85 procent.