• De INFINITY collectie van BIGLI

  • Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

Talpa Network mediapartner Formule 1 in Zandvoort

  Talpa Network is als mediapartner betrokken bij de Formule 1, die na 35 jaar terugkeert in Nederland. Vanaf 2020 worden er weer races op topniveau verreden op het circuit van Zandvoort. Peter de Mönnink, CEO van Talpa Network: “We zijn heel blij voor de vele fans van de Formule 1 en van Max Verstappen dat dit – mede dankzij oer-Hollands ondernemerschap – is gelukt.

Talpa Network is een trotse partner van Formule 1 Heineken Dutch Grand Prix. Wij willen eraan bijdragen dat zoveel mogelijk Nederlanders kunnen genieten van de Formule 1 in Zandvoort, de meesterlijke prestaties van de teams en natuurlijk in het bijzonder Max Verstappen.”

Heineken Internationaal is al enige seizoenen Global Beer Partner van de Formule 1 en wordt in 2020 ook de exclusieve naamgever van de Nederlandse Grand Prix.
Chase Carey, CEO Formula One Management: “In de afgelopen jaren hebben we een heropleving van de belangstelling voor de Formule 1 in Nederland gezien, voornamelijk dankzij de enthousiaste ondersteuning van de getalenteerde Max Verstappen, zoals te zien aan de oranje zee op zoveel races. Ongetwijfeld zal dit volgend jaar de overheersende kleur in de tribune van Zandvoort zijn."

Hans Erik Tuijt, Director Global Heineken Sponsorships bij Heineken International: “Het mag geen verrassing zijn dat de thuiswedstrijd in Zandvoort voor Heineken extra speciaal is. Binnen het Formule 1-partnership heeft verantwoorde alcoholconsumptie een prominente plek. Heineken zal de race inzetten om haar When You Drink Never Drive-boodschap verder uit te dragen. In dit licht zal op de boarding Heineken 0.0 te zien zijn.”

Andere partners zijn onder meer Pon en CM.com, dat als Conversational Commerce-partner de ticketverkoop gaat verzorgen. Daarnaast zal CM.com de betalingen op het evenement afhandelen.

Jumbo blijft Max Verstappen sponsoren.