• Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • TOI & MOI van BIGLI voor valentijn

  • Agu presenteert Undyed Bikewear

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

Jort Kelder: aangifte tegen bitcoinadverteerders

Na John de Mol gaat nu ook presentator Jort Kelder juridische stappen ondernemen tegen zogeheten bitcoinadvertenties, die gigantische winsten met cryptomunt Bitcoin voorspiegelen en daarbij gezichten en namen van bekende Nederlanders inzetten.

Misschien zou deze strijdbaarheid ook voor niet-BN-ers kunnen gelden want je hebt ook Buitengewoon Bekende Nederlanders maar dan bekend in een beperktere maar wel grote kring die door zeer veel anderen bewonderd en nagevolgd worden en deze BBN-ers als een voorbeeld zien. Zij zijn momenteel nog niet ontdekt door de advertentionele bedriegers maar na de BN-ers komt natuurlijk de volgende serie Boegbeelden aan de beurt om bedrogen te worden.

Je wordt er niet goed van maar we hebben er wel mee te maken. John de Mol sleepte eerder Facebook voor de rechter, omdat het netwerk te weinig zou doen die misleidende advertenties te weren. Die zaak loopt nog.

Kelder heeft plannen om een stichting op te richten waar alle BN’ers samen civielrechtelijk kunnen procederen tegen deze advertenties. Onderzoek van Brandpunt+ achterhaalde een aantal bedrijven die zich met deze bitcoin-oplichting bezig houden, onder meer een Tsjechisch marketingbureau. Slechts één bedrijf is in Nederland gevestigd, het Utrechtse VIP Response.

Kelder hoopt dat De Mol deelneemt in de nieuwe stichting. De advertenties zijn niet alleen op Facebook te zien, ook via advertentienetwerken van Google worden die op populaire Nederlandse nieuwssites gezet.

Kelder wil dat die advertenties verdwijnen en zet in op schadevergoeding.