• De INFINITY collectie van BIGLI

  • Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

Dutch Media Week: the heart of the story

  HILVERSUM - Mediafestival Dutch Media Week heeft van 4 tot en met 13 oktober 2019 een recordaantal van maar liefst 50.000 bezoekers naar Hilversum getrokken. Dit is een groei van 25%. Vorig jaar bezochten 40.000 mensen het mediafestival. De komende jaren wil men hier proberen nog meer verbinding te maken met organisaties en ondernemers uit diverse sectoren en het Mediafestival uit te laten groeien tot tenminste 100.000 bezoekers.

Dutch Media Week is hét mediafestival van Nederland waar bijzondere en actuele verhalen van en over media worden verteld. Voor jong tot oud en gebruiker tot mediamaker. Met dit jaar extra aandacht voor onderwijs en talentontwikkeling met onder andere De Grootste AI-les van Nederland, BMY College Talk met John de Mol en Future Proof Radio.

Het publiek genoot in grote getale van de exclusief geopende studio’s van vele omroepen en mediapartijen tijdens Open Studio Dagen en het openingsweekend op de Kerkbrink waar Hilversumse culturele instellingen hun link met media toonden. De mediaprofessionals stroomden deze week massaal naar het Media Park voor de MOJO Conference waarbij wereldberoemde nieuwsmakers lieten zien hoe je met je mobiele telefoon serieuze journalistiek bedrijft.

Ook de uitreiking van de Online Radio Awards en Het Grote 100 Jaar Radio Festijn werden goed bezocht.

Eppo van Nispen tot Sevenaer, de succesvolle organisator van Dutch Media Week: "We hebben in 2019 laten zien dat Hilversum echt dé mediastad van Nederland is. Voor Dutch Media Week 2020 beloven we iedere medialiefhebber een minstens net zo’n mooi programma te bieden als dit jaar.

Beeld en Geluid organiseert Dutch Media Week, in nauwe samenwerking met de gemeente Hilversum en Hilversum Marketing. Met dank aan Stadsfonds Hilversum, Provincie Noord-Holland en Omroep MAX.

FOTO: BEKENDE EN GELIEFDE TALENTEN VERENIGD OP HET EREPODIUM VOOR DE ON-LINE RADIO AWARDS...