• Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • TOI & MOI van BIGLI voor valentijn

  • Agu presenteert Undyed Bikewear

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

Advertentie op sociale media niet erg effectief

  Meer dan twee derde van de consumenten zegt bij de aankoop van een product niet beïnvloed te worden door advertenties op sociale media. Dat blijkt uit onderzoek van Selligent Marketing Cloud onder 400 Nederlandse consumenten. Er wordt nauwelijks iets via sociale media gekocht.

Een mogelijke oorzaak voor de geringe invloed van social advertising is volgens Selligent de inzet van influencers. Bijna de helft van de respondenten heeft er een hekel aan als influencers producten of diensten promoten op social media. Bij slechts 18 procent van de ondervraagden leidde de social media post van een influencer tot een aankoop.

Naast influencers speelt ook privacy een rol bij de beperkte invloed van social advertising. Een kwart van de respondenten heeft het afgelopen jaar namelijk afscheid genomen van een social media platform. Voor bijna een derde van de consumenten zijn zorgen over privacy aanleiding voor het verminderen van social mediagebruik.

Het medium waar het vaakst afscheid van werd genomen, is Facebook (39 procent). (Reactie van onze redactie: Het is vaak zo dat ondervraagden een wenselijk antwoord geven op vragen maar in de praktijk anders reageren. We betwijfelen of het voornemen om afscheid te nemen ook altijd wordt doorgezet.)

De geringe invloed van social media vraagt om een alternatief in de strijd om aandacht van de consument. ( Redactie: Klinkt dat niet wat te geringschattend?) Een gepersonaliseerde ervaring biedt hierbij kansen. De meerderheid van de consumenten (51%) vindt een gepersonaliseerde ervaring namelijk belangrijk.

40 procent van de ondervraagden is zelfs bereid persoonlijke gegevens te delen als ze daarmee een meer gepersonaliseerde ervaring krijgen. Kanttekening hierbij is wel dat nog altijd twee derde van de consumenten (67%) privacy belangrijker vindt dan een gepersonaliseerde ervaring.

VERDRAAID NOG AAN TOE... KEEK IK EVEN NAAR EEN GOEIE TRAMPOLINE EN NU WORD IK TIJDEN LANG MET AANBIEDINGEN VAN TRAMPOLINES GEBOMBARDEERD...