• Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • TOI & MOI van BIGLI voor valentijn

  • Agu presenteert Undyed Bikewear

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

Campagne Foute Kersttruien gestart

De landelijke Foute Kersttruiencampagne, georganiseerd door Save the Children, startte op 4 november op de Veronicaboot in Amsterdam. Met deze campagne kunnen mensen, terwijl zij een 'foute' kersttrui dragen, op allerlei manieren geld inzamelen voor het goede doel. Op 13 december komen jaarlijks duizenden mensen in actie in een foute kersttrui.

Dit jaar zijn het ‘mommy influencers’ die de aftrap verzorgen. Marly van der Velden, Liza Sips, Lizet Greve, Kelly Caresse, Diesna Loomans en Elise Joanne en Familie Lakap vormen onder meer het gezicht van de campagne. Als ‘mom bloggers’ komen zij graag op voor kinderen die niet zo veilig opgroeien als hun kinderen in Nederland. Op de Veronicaboot werd de nieuwe foute kersttrui van Save the Children onthuld, kregen de influencers een presentatie over de hulpprojecten van Save the Children en maakten zij hun eigen ‘foute kersttrui-gifjes’.

Zoals ieder jaar, zetten bekendheden in binnen- en buitenland zich in voor kinderen in nood, door zich te hullen in een lelijke kersttrui. Save the Children-ambassadeur Nadia Moussaid doet mee. Net als actrice Liz Sips, radio-dj Domien Verschuren en kunstenaar Marcel van Luit. In andere landen zijn bekendheden als Kate Moss, Liam Payne, James Blunt en Tom Fletcher van de partij. Door aandacht te vragen voor de campagna via social media, roepen zij anderen op om zich in te zetten voor het werk van Save the Children.

Voor kinderen die opgroeien in een oorlogsgebied of in armoede is de kerstperiode niets om naar uit te kijken. De magische tijd van twinkelende lichtjes, kerstballen, engelenhaar en kerstbomen tovert hun honger, kou, eenzaamheid en angst niet weg.

Door in actie te komen in je foute kersttrui roept Save the Children iedereen op om geld in te zamelen voor kinderen in nood. Met de donaties die binnenkomen, kunnen kinderen in Libanon, Somalie en Zuid-Sudan geholpen worden. Ook bedrijven kunnen aan deze actie meedoen.

ÉÉN VAN DE VERSCHRIKKELIJK FOUTE KERSTTRUIEN WAARIN JE SPRAAKMAKEND AANWEZIG ZOU KUNNEN ZIJN...