• Tom Coronel Top 6 op Nürburgring Nordschleife

  • 'Manmade / no human' in Museum aan het Vrijthof

  • Marie-Jeanne van Hövell tot Westerflier bij Eduard Planting

  • Paul Schulten lanceert BLEND voor 19/20

  • Modeshow Sheila de Vries laat mooie tijden herleven

  • Over Edwin Oudshoorn Couture

  • Chopard Bag by Chloë Sevigny op de green carpet

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Bos & Baruch Podcasts

PodCast 4
PodCast 3
PodCast 2
PodCast 1

Deliveroo start met afhaaloptie voor klanten

AMSTERDAM - Klanten van Deliveroo kunnen vanaf vandaag ook hun maaltijden, drankjes etc. bestellen via Deliveroo en dit daarna afhalen bij het restaurant. Deze nieuwe afhaaloptie bespaart klanten wachttijd en geld. Dit gebeurt om lange rijen wachtenden te omzeilen is ook goed voor de aangesloten restaurants. Bijvoorbeeld wanneer mensen na hun werk of een avondje uit naar huis fietsen en een maaltijd onderweg willen oppikken. Maar ook wanneer ze tijdens hun werk een lunch willen afhalen. Zo omzeilen klanten de drukke spits (en daarmee de rijen). Hun bestelling staat klaar wanneer zij aankomen en is betaald via de app.

In eerste instantie is afhalen in Amsterdam beschikbaar bij geselecteerde restaurants. Meer dan 70 restaurants in Amsterdam hebben zich al aangemeld voor het nieuwe systeem van afhalen. Klanten zien de afhaaloptie zowel in de app als op de site. Deliveroo is druk bezig met het benaderen van restaurants en verwacht de afhaaloptie snel uit te rollen in andere steden in Nederland.

Misschien is het minder leuk voor niet aangesloten restaurants maar The Entourage Group, bekend van The Butcher en Toni Loco in Amsterdam zegt:“Wij zijn ontzettend enthousiast over deze nieuwe manier van bestellen. Met veel plezier ontvangen wij de consumenten in onze locaties, waarmee wij een extra experience toevoegen aan hun bestellingen.” Bart Groeneweg van restaurant BACK in Amsterdam zegt ook: “Wat fijn is aan de nieuwe afhaaloptie is dat de klanten op weg naar huis direct hun eten hebben zonder in de rij te staan of thuis te wachten op de bezorger.”

Het is natuurlijk ook heel prettig voor een restaurant als het op tijd alles reeds bij voorbaat direct na een bestelling al kan voorbereiden en op tijd afronden om het eten bij het afhalen mee te geven. En ook voor de klanten van Deliveroo Nederland scheelt het wachttijd want met één druk op de knop valt viiraf de zaak te regelen."

Alles bij elkaar gaat het om een behoorlijk grote verandering . Deliveroo is een bezorgservice die in 2013 werd opgericht door William Shu en Greg Orlowski. Deliveroo werkt momenteel wereldwijd samen met meer dan 80.000 geliefde restaurants en met 60.000 bezorgers en heeft de vurige wens om de beste maaltijdbezorging ter wereld te bieden.

Voor de snelle en gezonde hap in drukke levens is Deliveroo zeker een uitkomst en makkelijk voor wie weinig tijd heeft. Maar wie echt van lekker koken en thuis-gezelligheid houdt of uitgaan naar een restaurant prefereert waar een speciaal publiek geniet van overheerlijke gerechten en exclusieve dranken is gebruik maken van Deliveroo toch wel een heel ander verhaal.

Zelfs te gast zijn in een plezierig eetcafee waar de liefde voor smakelijk maar simpel koken je tegemoet spettert als je binnenkomt kan je meer dan ooit een fijn soort-van-thuis-gevoel geven. Maar laten we wél wezen: Deliveroo is een uitstekende tussen-oplossing voor wie daarvoor nu eenmaal niet anders opzit. En in die noodzakelijke sfeer van dringende tijdbesparing om dan toch kant en klaar van een prima maaltijd te kunnen genieten is ook de nieuwe afhaal-optie heel efficient.

EERST DIE FANATIEKE COLLEGA'S ZOVEEL  MOGELIJK ONTLOPEN... WAT EEN DRUKKE DAG EN NA HET WERK SPORTEN MAAR GELUKKIG  HEB IK AL MET DELIVEROO AFGESPROKEN WANT DIT IS ANDERS NIET TE DOEN...