• Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • TOI & MOI van BIGLI voor valentijn

  • Agu presenteert Undyed Bikewear

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

DPG Media en Helden gaan samenwerken

  DPG Media en Helden van Barbara Barend gaan samenwerken. Beide partijen gaan voor adverteerders concepten bouwen, nieuwe content ontwikkelen en bestaande content delen. DPG Media en Helden komen elkaar al regelmatig tegen bij diverse projecten van onder andere sportbonden zoals NOC*NSF/ Team NL en KNVB. Ook bij klanten als Nederlandse Loterij en Toyota is al eerder samengewerkt.

Voor diegenen die even horensdol zijn van afkortingen : DPG Media is het grootste mediahuis van Nederland. Met 1200 journalisten die dagelijks werken aan kwaliteitsnieuws. Op papier in krant en magazine, via web en app via tablet en smartphone worden hier uitgegeven. Ook in tekst, beeld, geluid en video.
Bij DPG behoort de helft van de nationale, regionale en lokale nieuwsmerken, radio en websites; AD, de Volkskrant, Trouw, Het Parool, Tubantia, De Gelderlander, BN DeStem, de Stentor, Brabants Dagblad, Eindhovens Dagblad, PZC, vele huis-aan-huiskranten. En nog veel meer.

Daar wordt het blad Helden nu aan toegevoegd. Binnen de samenwerking zal Helden met name de verhalen en de productie op zich nemen. DPG Media zorgt voor de multimediale distributie en de aansluiting bij de nieuwsmerken. Bij ontwikkeling van concepten zal, waar passend, samen worden opgetrokken.

De samenwerking is niet exclusief, beide partijen werken ook los van elkaar en met andere partners.

Helden begon als sportmagazine en familiebedrijf van de familie Barend, vanuit een journalistiek hart en uit liefde voor het verhaal achter de sporter. Daaruit ontstond een creatief bureau, gespecialiseerd in de ontwikkeling en uitvoer van strategie, concepten en activaties in de wereld van sport en sportsponsoring.