• Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • TOI & MOI van BIGLI voor valentijn

  • Agu presenteert Undyed Bikewear

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

RTL Nederland schenkt MKB gratis reclamezendtijd

  RTL Nederland biedt gratis reclamezendtijd aan voor het midden- en kleinbedrijf vanaf 11 mei 2020 onder de noemer Nederland gaat weer open. Dit in reactie op de economische crisis die een gevolg is van de coronamaatregelen nu vanaf maandag 11 mei 2020 kappers en schoonheidssalons weer open gaan.

Afhankelijk van het advies van het Outbreak Management Team zal de regering beslissen of horeca, musea, bioscopen en schoonheidssalons per 1 juni 2020 open mogen met een beperkt aantal bezoekers op 1,5 meter afstand van elkaar.

Het open reclameblok is bedoeld voor kleine tot middelgrote ondernemingen en is dagelijks tussen 18:00 uur en 24:00 uur te zien bij RTL 4 en bij RTL 5, RTL 7, RTL 8 en RTL Z tussen 19:30 uur en 23:00 uur. Daarnaast worden de video’s online binnen het RTL-netwerk verspreid. Via een promo, die vanaf maandagavond 11 mei 2020 te zien is, roept RTL Nederland ondernemers op om hun reclameboodschap in te zenden.

De precieze voorwaarden worden dan bekend gemaakt. Nederland gaat weer open is een initiatief van Ad Alliance, het saleshuis van RTL Nederland.

Sven Sauvé, CEO RTL Nederland verklaart aan het Nederlands Medianetwerk veel respect te hebben voor alle ondernemers die de afgelopen periode hard hebben gewerkt om de crisis het hoofd te bieden. "Dat vraagt om veel creativiteit, flexibiliteit en daadkracht. Veel kleine ondernemers zijn desondanks hard geraakt. Nu Nederland weer langzaam opengaat, willen we deze groep graag ondersteunen. Met deze actie geven we het MKB van Nederland een landelijk podium voor hun commerciële of misschien wel persoonlijke boodschap. Samen blijven we sterk.”