• Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • TOI & MOI van BIGLI voor valentijn

  • Agu presenteert Undyed Bikewear

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

Pharmacy Club voor happy people

  Modeontwerper Hyun Yeu lanceert een nieuw urban fashion label in Amsterdam: Pharmacy Club. De Koreaans/Nederlandse Yeu en zijn designteam noemen zichzelf 'Apothekers'. Ze vinden dat ze mode items ntwerpen die tot ultiem geluk leiden. Dit komt dan door hun speciale werkmethode waain ze zorgvuldig de juiste muziekvibe met party, kunst, cultuur en mode met elkaar combineren. Het klinkt als een interessante manier om aandacht te verkrijgen.

De capsule collectie is van hoogwaardige kwaliteit en wordt in beperkte oplage en van natuurlijke en biologische grondstoffen gemaakt en geproduceerd in Portugal en Nederland. Deze capsule collectie bestaat voornamelijk uit T-shirts, Hoodies en Sweaters met grafische prints herinnerend aan medische symbolen en de apotheek.

Het totaalbeeld is strak met een rustig kleurbeeld van zwart, wit en pop-up accenten. Ook in de collectie accessoires als sneakers, caps en een halsketting met een hanger geïnspireerd door een echte pil ofwel een heuse painkiller.

Pharmacy Club richt zich op een jonge doelgroep (Millennials). Relaxt, maar onderscheidend, eigenwijs en comfortabel gecombineerd met doordacht design.

Hyun Yeu, geboren in Zuid-Korea, werkte aanvankelijk bij een bank in Australië. Geïnspireerd door mode, kunst en architectuur besloot hij naar Nederland te verhuizen om te studeren aan de Gerrit Rietveld Academie, met als specialisatie mode. Geïnspireerd door het Nederlandse cult magazine “Dutch” kwam hij in contact met het prestigieuze merk Viktor & Rolf, waar hij stage liep.

Na zijn afstuderen begon hij zijn eigen label, Ado les Scents, dat opviel door het gebruik van bijzondere materialen. Hij won de Frans Molenaar Prijs in 2009 en diverse prijzen tijdens Amsterdam Fashion Week en was de winnaar van de Dutch Fashion Incubator Award in 2012 en 2013.

In 2013 begon hij met ontwerpen voor het Nederlandse modemerk Gsus. Hyun houdt van het maken van commerciële collecties want 'het geeft voldoening om je eigen ontwerpen op straat tegen te komen'.

UIT DE COLLECTIE VAN DE 'APOTHEKERS' BESTEMD VOOR MILLENNIALS... HET WITTE RECHTHOEKJE IS HET ZICHTBAAR GEPLAATSTE LABEL MET DE MEDISCHE VERWIZING NAAR DE P VAN PHARMACY...