• De INFINITY collectie van BIGLI

  • Sheila de Vries: Mexicaanse coutureshow

  • MEESTERLIJK met Nederlands Paviljoen viert 6de Editie

  • Spencer Tweeling showt Chopard

  • 'The Art of Perception'

  • "Kendall voor ABOUT YOU"

  • Addy Designer of Honour

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

PodCast 5 :
Journalistieke reis naar Indonesië - Koninklijke excuses aan Indonesië - strijd om geloofsvrijheid op Sumatra -tocht door het oerwoud - emotionele bijeenkomst vervolgde christenen - ontmoeting met radicale moslimleider - overstroming Jakarta - Indisch monument - niet altijd begrepen identiteitsproblemen.

PodCast 6 :
Aanval op haven Beiroet - bijzondere ontmoeting met medewerker vredesmissie - (h)erkenning pijn en machteloosheid - nawerking oorlogssituatie - tragiek in Libanon en onveiligheid - Bonifacius jeugdherinnering - politie aan de deur- veranderingen oorlogen in Oost - Europa.

Eerste 100% Plastic-Neutrale Cosmetica Ter Wereld

  OPMEER - Op 21 mei 2022 lanceert Biocare Products haar 100% plastic neutrale collectie van INIKA Organic middels tijdens een RELAUNCH EVENT in Amsterdam. Kim Feenstra is aanwezig als Brand Ambassador. De gastenlijst telt een aantal zeer bekende namen: Maria Tailor, Laura Ponticorvo, Fajah Lourens en Sylvia Geersen.

''Sinds 2019 importeren wij INIKA uit Australië en zetten wij alles op alles om het gezondste cosmetica merk ter wereld binnen de Benelux de norm te maken als het gaat om beauty. Dit event geeft ons de handvatten om samen met gelijkgestemde vrouwen niet alleen de beauty norm maar ook ons kooppatroon aan te passen'' , zegt de commercieel manager van Biocare Products Suzanne Smal.

“INIKA Organic ontwikkeld een nieuwe mix aan duurzame materialen voor haar verpakkingen waaronder glas, aluminium, suikerriet en PCR. Dit geheel maakt de prestatiegerichte collectie van INIKA duurzaam en plastic neutraal." Door deze bijzondere en originele aanpak maakt INIKA Organic deel uit van de oplossing voor het wereldwijde plastic probleem.

Biocare Products legt de lat hoog voor een verdere uitbreiding van de duurzame en plastic-neutrale collectie. Biocare Products werkt al langere tijd doelgericht aan haar Big Hairy Audacious Goal (BHAG) voor 2030. Een BHAG is een groot en gewaagd doel waar een organisatie of bedrijf zich aan verbindt.

De BHAG van Biocare Products luidt: ''Ieder huishouden binnen Nederland heeft minstens 1 artikel uit ons biologische & duurzame assortiment in huis.'' Dat zou toch geweldig zijn. Wat een enorme hoeveelheid overbodige rommel minder zou dat  in het totaal kunnen betekenen!

Door hun vooruitstrevende producten waarover lang is nagedacht hoopt een klein team van enthousiastelingen van Biocare Products in ieder geval in betrekkelijk korte tijd alom waardering te vinden door het maken van klein ogend mooi bewaarmateriaal voor onze dagelijkse verzorging wat opgeteld als gebruiksgoed van velen samen ons als maatschappij enorm zal ontlasten van een massa weggooiprodukten.