• Couturier Zyanya Keizer BINHE en haar Team

  • Couture Irving Vorster bij Mondriaandiner

  • Spencer Tweeling showt Chopard

  • Chopard X Mariah Carey

  • Pink Panther Party uit jaren 70 herleven

  • De INFINITY collectie van BIGLI

  • Show Addy van den Krommenacker in Parijs groot succes

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 8 :
Grote Nederlandse financiële reserves nog steeds aanwezig– corruptie – Onderdrukte media en ondernemersprotesten Hongarije – Denk wat je wilt - Verwarring over inclusiviteit of … genderisme in de overdrive?

PodCast 9 :
Omgekeerde vlag – tragiek voor vaderlandse boerenstand – boerenondernemers met grote investeringen in crisis - dierenliefde of vegan - voor of tegen stikstofbeleid van het kabinet – wanhopig tekort aan huizen en bouwgrond – Issues rond moeilijke mensen als grensoverschrijders..

Keith Haring x Pandora, de allereerste art samenwerking

  Op donderdag, 29 september 2022 vindt de launch van de KEITH HARING X PANDORA collectie plaats. Geïnspireerd door Keith Harings iconische kunstwerken en zijn motto ‘love for all’. Nu Harings unieke artistieke visies zijn omgezet in sieraden, is het voor fans mogelijk om zijn kunstwerken heel dicht bij zich te dragen.

De collectie kenmerkt zich door fluorescerende kleuren, felle tinten en een mix van metalen, zoals ooit in de straten van NYC. In totaal bestaat de collectie uit 12 sieraden: zes bedels, twee armbanden, twee ringen, een ketting en oorbellen zijn onderdeel van de KEITH HARING X PANDORA collectie. Alle sieraden zijn geïnspireerd door de symbolische werken van de visionair: de blaffende hond, de ‘Angel Baby’ en de onmiskenbare brede lijnen.

‘Kunst zou iets moeten zijn dat de ziel bevrijdt, de fantasie prikkelt en mensen aanmoedigt om door te gaan’zei Keith Haring. Pandora brengt de creativiteit van de New-Yorker underground-scene van de jaren 80 tot leven. Een sieradencollectie gedomineerd door aanstormende rappers, breakdancers, skateboarders, basketballers, muzikanten & de clubscene. De KEITH HARING X PANDORA collectie pakt de energie van de tijdgeest op die bepalend was voor de iconische werken van de kunstenaar.

De campagne weerspiegelt Keith Harings invloed op onze cultuur en staat voor zijn visie dat kunst er voor iedereen is. Deze visie en Pandora’s belofte – het voor iedereen mogelijk maken om zich met hoogwaardige maar betaalbare sieraden te kunnen uitdrukken – gaan hand in hand.

Filippo Ficarelli en Francesco Terzo, creative directors van Pandora, onderstrepen dit: ‘Bij de creatie van de collectie hebben wij een soort tijdreis gemaakt en de filosofie van de kunstenaar ervaren die zijn kunst en zijn visie inzet voor inclusiviteit en gebruikmaakt van een cultureel relevante en visuele taal. Die kunst is zo tijdloos dat ze op ons als een krachtige stem overkomt. We stellen ons een dialoog met Keith Haring voor door samen de sieraden als schildersdoek te gebruiken, in een taal die we allemaal spreken.’

De sieradencollectie staat voor creativiteit, het gevoel van verbondenheid met een bruisende stedelijke cultuur en voor artistieke vrijheid.
De collectie is wereldwijd online en in Pandora stores verkrijgbaar van 29 september tot en met 29 november 2022.