• Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • TOI & MOI van BIGLI voor valentijn

  • Agu presenteert Undyed Bikewear

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

Vinden mannen schoenen kopen dus wel echt leuk?

  Mannen nemen in de meeste gevallen hun vrouw mee als schoenen gaan kopen. Meer dan de helft van de mannen zegt het bovendien zelfs LEUK te vinden om hiervoor te winkelen. Hun partner heeft, volgens de man, zo’n 50% invloed op de uiteindelijke aankoop.

Vrouwen denken zelf echter meer invloed te hebben, namelijk 70%. Dit blijkt uit een onderzoek dat het Nederlandse wellness schoenenmerk Xsensible deed onder 500 respondenten in voorbereiding naar de lancering van hun nieuwe herenlijn. Vrouwen zien hun partner het liefst op stijlvolle sneakers, gelukkig schijnt hij het daar mee eens te zijn.

Zij geven namelijk de voorkeur aan nette leren schoenen en loafers voor hun partner. Over dat laatste type schoen is hij niet echt enthousiast (slechts 6% wel). Zit daar niet wat in dames?

Mannen preferen sowieso de stijlvolle sneaker en een lederen schoen maar het belangrijkste is dat de schoen lekker zit en mooi staat. Prijs en merk zouden minder belangrijk zijn. Tenminste volgens het consumentenonderzoek van het schoenenmerk Xsensible dat wel constateerde dat de vrouw verhoudingsgewijs het meeste invloed op de keuze van de winkel.

Verder heeft de vrouw ook relatief veel invloed op de keuze voor de kleur van de schoen. Het schoenenmerk Xsensible werd vooral bekend door de wellness sneaker met het blokje onder de zool, gebaseerd op de Japanse Ippon ba geta sandaal. Hierdoor neemt het lichaam vanzelf haar natuurlijke houding aan en worden spieren en gewrichten minder belast.

Dit najaar breidt zij haar bestaande collectie uit met een herenlijn in de maten 39 tot en met 46. Xsensible won in 2016 de Gouden Schoen Award voor deze innovatieve schoen die inmiddels internationaal verkrijgbaar is.