• Royal Polo at the Palace deze zomer

  • Feestelijke Hilton Haringparty in zonnig Amsterdam

  • De maatpakken van OGER voor Feyenoord

  • Kim Feenstra strijdt voor Stichting Dierenhulp

  • Belgisch juwelenmerk introduceert green lemon

  • Art en glamour bij Paul Schulten Couture

  • Sheila’s 45 jarige jubileum show “Gold”

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

20 Jaar Couturekrant

  • COUTUREKRANT 20 JAAR

    Dit jaar bestaat onze Couturekrant 20 jaar. Dat is een geldige reden om onze regelmatig terugkerende bezoekers te bedanken. En Read More
  • Sheila de Vries

    Sheila De Vries: alle creaties hebben hun eigen verhaal... De couture van Sheila de Vries is het resultaat van reizen Read More
  • Ronald Kolk

    Ronald Kolk begon zijn loopbaan begon bij Amsterdamse couturiers maar hij is een natuurtalent. Van jongs aan af knipte hij Read More
  • Paul Schulten

    Paul Schulten brengt spraakmakende show. Paul Schulten is een couturier met star-class. Hij is hot bij zijn eigen klantenkring. Zijn Read More
  • 1
  • 2
  • 3

V&D terug als online platform

b_250_200_16777215_00_images_vend18.jpg  Na allerlei avonturen is V&D deze week weer terug niet in reality als de bekende stenen winkel maar dan online wat veelal als webwinkel wordt bestempeld. Dat is echter niet helemaal waar want een echte webwinkel zorgt zelf voor voorraden, bezorging en administratieve afhandeling van zaken.

V&D is wel terug als online platform en neemt orders aan die rechtstreeks meteen worden doorgegegeven aan de met de site verbonden fabrikanten. Het nieuwe platform met de oude vertrouwde naam zou met zeker 50 leveranciers werken en zorgt dus dat zij de bijbehorende werkzaamheden verrichten. Daarbij valt alles onder de paraplu van het merk V&D. Dat geeft uiteraard minder kosten voor het platform want dit heeft nu veel minder medewerkers nodig. Het is best slim bedacht. Nu nog de consument terugkrijgen want die winkelt al heel wat af met grote aanbieders als Wehkamp, Bol.com, Amazon, Zalando... En voor de mode zijn er diverse attractieve en aktieve kleinere partijen eveneens zeer concurrerend.

Wat er karakteristiek aan het nieuwe platform is? De nieuwe webshop richt zich voornamelijk op de actieve 40-plussers onder ons. De consument kan op de website terecht voor artikelen in de categorie reizen, wonen, hobby’s, sport, uiterlijk, tuin of mode. Er zijn ongetwijfeld ook weer veel mooie artikelen in het assortiment die in principe bestemd zijn voor alle leeftijden. Voor jong en oud.

Momenteel presenteert het platform meer dan 500.000 produkten voor de gewenste doelgroep. “Alle produkten worden geleverd door gerenommeerde partners en merken. Daarmee is de kwaliteit van levering, product en service gewaarborgd,” verklaart V&D. Voor het platform wordt samengewerkt met bekende merk-partners. Onder meer zijn merken zoals Sapph, Guess, Tom Tailor, Zadig & Voltaire, Yves Saint Laurent en s.Oliver hier te vinden. In het totaal zijn er minstens 3000 merken via de website verkrijgbaar, waarvan circa 300 modemerken zijn.

Het online warenhuis wordt geleid door directeur Alexander van Slooten die sinds 2016 verantwoordelijk is voor e-commerce binnen Coolinvestments, het moederbedrijf van America Today, MS Mode, Sapph en Coolcat. Er zijn dus veel mensen met liefde voor het vak aan het werk voor het nieuwe platform van V&D.