• Feestelijke Hilton Haringparty in zonnig Amsterdam

  • De maatpakken van OGER voor Feyenoord

  • Kim Feenstra strijdt voor Stichting Dierenhulp

  • Belgisch juwelenmerk introduceert green lemon

  • Art en glamour bij Paul Schulten Couture

  • Sheila’s 45 jarige jubileum show “Gold”

  • Tournée Introdans in Canada en VS

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

20 Jaar Couturekrant

  • COUTUREKRANT 20 JAAR

    Dit jaar bestaat onze Couturekrant 20 jaar. Dat is een geldige reden om onze regelmatig terugkerende bezoekers te bedanken. En Read More
  • Sheila de Vries

    Sheila De Vries: alle creaties hebben hun eigen verhaal... De couture van Sheila de Vries is het resultaat van reizen Read More
  • Ronald Kolk

    Ronald Kolk begon zijn loopbaan begon bij Amsterdamse couturiers maar hij is een natuurtalent. Van jongs aan af knipte hij Read More
  • Paul Schulten

    Paul Schulten brengt spraakmakende show. Paul Schulten is een couturier met star-class. Hij is hot bij zijn eigen klantenkring. Zijn Read More
  • 1
  • 2
  • 3

Replay onthult Hyperflex+ campagne

b_250_200_16777215_00_images_replayfilm18.jpg  In de nieuwe campagne voor Replay’s Hyperflex+ range gaan Emily Ratajkowski en Neymar Jr. de strijd aan in een dystopische wereld met kung-fu zombies. Replay, het Italiaanse denim merk, lanceerde zojuist een spraakmakende muziek video-stijl film en retail campagne. Hierin wordt live-action gecombineerd met anime en strijden Emily Ratajkowski en Neymar Jr. tegen de “stijve jeanszombies”.

De campagne, de nieuwste in een serie van de Hyper range stretchy denim, gemaakt door 180 Kingsday, neemt de kijker mee op een achtbaanrit door “The Future of Denim” en laat zien hoe Replay denim naar een nieuwe dimensie tilt met zijn Hyperflex+ serie - de eerste volledig flexibele 3D-superdenim. Dit is het volgende hoofdstuk in een campagne die net zo gericht is op entertainment als op traditionele marketing.

In de film, opgenomen onder het iconische voetbalstadion Stade de France in Parijs, spelen de Braziliaanse top-voetballer en streetstyle-icoon Neymar Jr. en model en actrice Emily Ratajkowski de hoofdrol en bevinden zich in een post-apocalyptische wereld waar de ‘stijve jeanszombies’ het voor het zeggen hebben.
Grafische romans, anime en manga waren inspiratiebronnen voor de manier waarop de film gemaakt is. In hun strijd tegen de ‘stijve jeanszombies’ tonen Neymar en Emily op unieke wijze hun kung-fu kwaliteiten in meebewegende Replay Hyperflex+ jeans.

Replay’s nieuwe Hyperflex + range is opnieuw toonaangevend op het gebied van denim innovatie en biedt voor het eerst 100% 3D-elasticiteit voor een perfecte pasvorm, die de tand des tijds zal doorstaan dankzij de ‘herstelkracht’-functie. Hoewel Hyperflex - de bekende bestseller van het merk die in 2014 werd gelanceerd - al superieure elasticiteit bood, gaat Hyperflex + nog een stap verder, door een driedimensionale flexibiliteit te bieden in de draden die zowel door de lengte als de breedte van de stof lopen.

De Hyperflex + jeans is vanaf oktober verkrijgbaar in de winkel en online op replayjeans.com De in-store lancering gaat gepaard met een grote, wereldwijde communicatie campagne, die zowel outdoor, in print, digitaal en op social media te zien zal zijn.

Director: ROMAIN CHASSAING
Producer: EDOUARD CHASSAING
Song title: It's my time/这是我的时间
Performed by The Boom Shot Squad feat. 纹身师WendyNoNo and 裴云帆 JP Produced by Phat Fabe for the BOOM SHOT SQUAD
All instruments by Phat Fabe
Written by Fabian Torsson, Zhang Wenyu, Robert Andre Pei Jonsson
Published by EKKO music rights

REPLAY DENIM MAAKT CAMPAGNE MET GRIEZELIGE KUNG-FU ZOMBIES EN SONG: IT'S MY TIME...UITGEVOERD DOOR THE BOOM SHOT...