Oger trots op Addy
AMSTERDAM - Modehuis Oger kijkt terug op een succesvol 2011. Het bedrijf bedacht nieuwe concepten en organiseerden events op grote en kleine schaal. Zoals in oktober de opening van de eerste Woolrich corner in de Benelux in Oger Amsterdam. De corner is volgens het bedrijf nu al een groot succes. Voor de top 100 klanten organiseerden zij het exclusieve golftoernooi ´The Oger Open´ bij golfresort Schloss Moyland.
Ook schitterende modellen in prachtige outfits van Corneliani en Oger Donna tijdens de modeshow op het Winterevent bij Porsche Amsterdam.
Oger introduceerde een aantal nieuwe merken: DNA by Eric Kuster, La Vera Sartoria Napoletana, Mario Portolano en Esemplare. Ook nieuwe merken bij Oger Donna, zoals Donna Karan, Diane von Furstenberg en de prêt-à-porter collectie van couturier Addy van den Krommenacker, bleken een groot succes.
Erg trots is het bedrijf op de Oger Donna ’The Ultimate Party Dress’, die zij in samenwerking met Van Den Krommenacker, Dutch Designer of the Year 2011, lanceerden. Oger Corporate Fashion (OCF) mocht meer dan 3000 medewerkers van de AutoRAI, ING en Holland Casino van exclusieve nieuwe bedrijfskleding voorzien.
En een grote groep medewerkers van Aegon deed mee aan de OCF maatwerksessie, waarbij zij in mooie CopoRED pakken werden gestoken. Tevens lanceerde Oger de maatwerklijn CorpoRED Donna, voor de stijlvolle zakenvrouw.
Verder werd de Dutch Forces collecties flink uitgebreid en zag het bedrijf wederom een verbetering in ontwikkeling bij Oger Wholesale. De Webshop van De Telegraaf werd een nieuwe belangrijke afnemer en verkoop verliep volgens het modehuis goed.