Podcasts

PodCast 13
PodCast 12
PodCast 11
PodCast 10
PodCast 9
PodCast 8
PodCast 6
PodCast 5
PodCast 4
PodCast 3
PodCast 2
PodCast 1

Jagen op koopjes tijdens ShoppingNight

altDEN HAAG - Mannen de jagers en vrouwen de verzamelaars? Tijdens de ShoppingNight in Den Haag op 14 juni zal dit jaar bewezen worden dat vrouwen ook heel goed zijn in de jacht. De jacht op de beste aanbiedingen wel te verstaan, want het thema is dit jaar Cool Hunt.

Wie normaal al gelukkig wordt van shoppen, waant zich tijdens de ShoppingNight in Den Haag op 14 juni in een winkel walhalla. Want niet alleen zijn de winkels tot middernacht geopend, het regent bovendien kortingen. De ShoppingNight gaat van start om 18.00 uur, dus ergens op de avond moet er ook even aan de innerlijke mens gewerkt worden.

Maar omdat er uiteraard geen tijd is voor uitgebreid tafelen, biedt een aantal restaurants in de wijk het Hofkwartier de mogelijkheid tot een Goodiebag Bite, een snelle doch smakelijke hap voor het schappelijke (vaste) bedrag van € 12,50.

Bij het afrekenen krijgt de klant bovendien een goodiebag met goodies en vouchers voor winkels uit het Hofkwartier. En omdat er geen minuut te verliezen is, zorgt een shuttle service ervoor dat men binnen no time weer in het hart van het centrum is.

Veel winkels bieden ook kortingen die per uur hoger worden. Op de avond zelf kan het winkelend publiek met hun smartphone QR codes scannen en zo ontdekken waar de last minute kortingen te vinden zijn. Het is wel opletten geblazen, want die QR codes bevinden zich verborgen onder de kleding van modellen die op straat lopen en zo nu en dan de QR codes tonen.

Via Twitter en de Secret SMS Service kom je hen op het spoor. Op de website vindt men het totale programma en een overzicht van alle scherpe aanbiedingen, maar ook via Twitter en Facebook wordt er informatie verstrekt over de beste deals.

Wie behoefte heeft aan wat inspiratie, doet er slim aan om de enorme catwalk in het centrum te bezoeken. Hier worden de laatste mode- en beautytrends geshowd, van collecties van grote modehuizen tot exclusieve items uit kleine boetiekjes.