Nieuw programma Peter R. De Vries

Een verhaal vertellen is volgens ContentDivision een vak apart. Helemaal als het gaat om het vertellen van een persoonlijk verhaal waarin de betrokkene kwetsbaar is of met (sociaal maatschappelijke) problemen worstelt. Door dit op de juiste manier in beeld te brengen is de betrokkene in staat om zijn of haar verhaal te delen waardoor er meer begrip ontstaat voor zijn of haar situatie. Niet uit (zielig) ‘mede-lijden’ maar vanuit ‘mede-leven’.
De kracht van een goed verhaal is dat de kijker zich kan verplaatsen in de hoofdpersoon en zich kan identificeren met zijn of haar verhaal als slachtoffer, patiënt of betrokkene. En dat vergt ervaring en professionaliteit in zowel de omgang als het vastleggen in beeld ervan. ContentDivision heeft zich daarin gespecialiseerd en is daarom naar eigen zeggen de contentpartner van talloze toonaangevende opdrachtgevers, met als doel om meer begrip te krijgen voor sociaal maatschappelijke onderwerpen, vraagstukken, misstanden en dilemma’s