• Tom Coronel Top 6 op Nürburgring Nordschleife

  • 'Manmade / no human' in Museum aan het Vrijthof

  • Marie-Jeanne van Hövell tot Westerflier bij Eduard Planting

  • Paul Schulten lanceert BLEND voor 19/20

  • Modeshow Sheila de Vries laat mooie tijden herleven

  • Over Edwin Oudshoorn Couture

  • Chopard Bag by Chloë Sevigny op de green carpet

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Nieuwjaars boodschap van de uitgever.

Bos & Baruch Podcasts

PodCast 4
PodCast 3
PodCast 2
PodCast 1

High-end streetwear Celesto showt in Westergasfabriek

  AMSTERDAM - Dinsdagavond ( 17 - 12 - 2019 ) , heeft high-end streetwear brand Celesto een collectie geshowd in de Westergasfabriek. Oprichters Mick Miller en Didier Becker van Celesto introduceerden hun merk geheel tegendraads buiten de Fashion Week om.

De twee Amsterdammers zagen het debuut van hun merk als een fashion statement. Zij zijn er van overtuigd dat er een nieuw tijdperk is aangebroken waarin streetwear meer en meer het voortouw neemt in de fashion industrie. En daar zit veel in. Celesto is bijvoorbeeld unisex en dat is ook echt een trend die past in onze tijd. Het merk bestaat sinds 2017. Celesto toonde een drietal collecties: Chapter I, Chapter II en SS20 waarmee zij het publiek willen uitdagen en verrassen.

De collecties lopen naadloos in elkaar over en vallen op door bijzondere kleding-combinaties. Bijvoorbeeld van hoge kwaliteit en mooi afgewerkte zijden blouses gecombineerd met cargo broeken tot aan ruige, leren broeken geshowd in combinatie met opvallende t-shirts ieder voorzien van uniek Celesto artwork.

Mede-oprichter Mick Miller sluit niemand als klant uit en maar een speciale explicatie: "Celesto brengt een nieuw 'genre' van unisex fashion. Een fashion forward, urban streetwear-look die tegelijkertijd ook verfijnd is. We doen dit voor generatie X en Y, en de oudere generatie die durft." Is deze specifieke stijl feitelijk alleen een generatie-ding?

"Tot op zekere hoogte want iedereen kan er wel of niet voor kiezen. Bij Celesto houden we ervan om te creëren; van fashion tot belevenissen en hypes. Ook onze show moet een beleving zijn, voor iedereen die er aan meewerkt, tot de act en de gasten."

De drie collecties werden groots en eigenzinnig geshowd in de Westergasfabriek. Middels een spectaculaire BMX-show, passend bij de streetstyle karakter van het merk, werd het event afgesloten door een dansoptreden van Cassius Verbond.

De collectie zal vanaf 20 december online verkocht worden op de website van Celesto.

CELESTO VOOR GENERATIE X EN Y EN VOOR DE OUDERE DIE DIT AANDURFT...

FOTO: TEAM PETER STIGTER