• Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • TOI & MOI van BIGLI voor valentijn

  • Agu presenteert Undyed Bikewear

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

High-end streetwear Celesto showt in Westergasfabriek

  AMSTERDAM - Dinsdagavond ( 17 - 12 - 2019 ) , heeft high-end streetwear brand Celesto een collectie geshowd in de Westergasfabriek. Oprichters Mick Miller en Didier Becker van Celesto introduceerden hun merk geheel tegendraads buiten de Fashion Week om.

De twee Amsterdammers zagen het debuut van hun merk als een fashion statement. Zij zijn er van overtuigd dat er een nieuw tijdperk is aangebroken waarin streetwear meer en meer het voortouw neemt in de fashion industrie. En daar zit veel in. Celesto is bijvoorbeeld unisex en dat is ook echt een trend die past in onze tijd. Het merk bestaat sinds 2017. Celesto toonde een drietal collecties: Chapter I, Chapter II en SS20 waarmee zij het publiek willen uitdagen en verrassen.

De collecties lopen naadloos in elkaar over en vallen op door bijzondere kleding-combinaties. Bijvoorbeeld van hoge kwaliteit en mooi afgewerkte zijden blouses gecombineerd met cargo broeken tot aan ruige, leren broeken geshowd in combinatie met opvallende t-shirts ieder voorzien van uniek Celesto artwork.

Mede-oprichter Mick Miller sluit niemand als klant uit en maar een speciale explicatie: "Celesto brengt een nieuw 'genre' van unisex fashion. Een fashion forward, urban streetwear-look die tegelijkertijd ook verfijnd is. We doen dit voor generatie X en Y, en de oudere generatie die durft." Is deze specifieke stijl feitelijk alleen een generatie-ding?

"Tot op zekere hoogte want iedereen kan er wel of niet voor kiezen. Bij Celesto houden we ervan om te creëren; van fashion tot belevenissen en hypes. Ook onze show moet een beleving zijn, voor iedereen die er aan meewerkt, tot de act en de gasten."

De drie collecties werden groots en eigenzinnig geshowd in de Westergasfabriek. Middels een spectaculaire BMX-show, passend bij de streetstyle karakter van het merk, werd het event afgesloten door een dansoptreden van Cassius Verbond.

De collectie zal vanaf 20 december online verkocht worden op de website van Celesto.

CELESTO VOOR GENERATIE X EN Y EN VOOR DE OUDERE DIE DIT AANDURFT...

FOTO: TEAM PETER STIGTER