• Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • TOI & MOI van BIGLI voor valentijn

  • Agu presenteert Undyed Bikewear

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

AWGE onthult een nieuw modemerk: American Sabotage

carlosPARIJS – 23 juni 2024 – Er werd een gewaagd nieuw hoofdstuk temarkerd in de mode toen A$AP Rocky en AWGE American Sabotage dezer dagen , een revolutionair nieuw merk presenteerden. Oppervlakkig bezien heeft het te maken met de overmatige aandacht voor: ben je nu een 'hij", een "zij", af en toe steeds anders of "totaal niet daarin geïnteresseerd" en misschien weet je dat gewoon helemaal niet omdat je daar niet mee bezig bent of wilt zijn.     

Ontwerpers  van nieuwe concepten geven een eigentijdse vorm aan het daarbij passende modebeeld dat kunst en activisme met elkaar verweeft. En een tot nadenken stemmende modewereld presenteert waarin elke steek een verhaal vertelt en elke band de status quo uitdaagt! De debuutshow vond plaats tijdens de Men's Fashion Week in Parijs, in Hôtel de Maisons.

De collectie is een gedurfde verkenning van de dringende kwesties van onze tijd mede door het gebruik van getto-expressionisme en bestaat uit 30 zorgvuldig vervaardigde looks, ontworpen door A$AP Rocky met ontwerpondersteuning van Joshua Jamal, Bede Marchand en Coucou Bebe. American Sabotage is een creatieve stap in de geest van A$AP Rocky en zijn kenmerkende stijl, waarbij de conventionele definities van all-over-fashion in diverse gemeenschappen en culturen flink worden uitgedaagd.

“American Sabotage is meer dan alleen een merk: het is een beweging. We verleggen grenzen en maken met elk stuk een statement, als weerspiegeling van de geest en veerkracht van onze gemeenschappen. Dit is mode met een doel, waar kunst en activisme samenkomen” laat A$AP ROCKY weten.

Het getoonde schoeisel werd geleverd door PUMA, en de strakke Olympische stijl van de bekende bril Ray-Ban. Shopify, die een integraal onderdeel is geweest van de creatieve output van A$AP Rocky. Daardoor konden hij en miljoenen anderen hun ondernemersactiviteiten zonder compromissen verkennen door een betrouwbare commerciële infrastructuur te bieden. Daarbij ook als officiële sponsor samen met autopartner Alpine Cars.

American Sabotage werkte eveneens samen met Roc Nation, Hennessy en Armand de Brignac.

De getoonde doorzichtige vuilniszakken waren zitzakken van Hommemade, het woninginrichtingsmerk van A$AP Rocky, in samenwerking met Crosby Studios, met de soundtrack van het komende album van A$AP Rocky.

Verdere credits:
Creatief directeur: Rakim Mayers. Met ontwerpondersteuning door: Joshua Jemal en Bede Marchand, Coucou Bebe
Creatief adviseur: Matthew Henson

Haar: Karim Belgrain / Make-up: Amy Drammeh / Nagels: Can Tran

Productie: Villa Eugenie

Muziek van: A$AP ROCKY

Sponsors: Puma, Alphine, Shopify, Ray-Ban, Hennessy, Schoppenaas