• Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • TOI & MOI van BIGLI voor valentijn

  • Agu presenteert Undyed Bikewear

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

Inkomsten naar buitenland: zou dat niet jammer zijn

Ook adverteerders doen een duit in het zakje met betrekking tot de plannen van minister Slob (Media) om de NPO reclamevrij te maken. Vorige week liet de Raad van Cultuur zich al negatief uit over de plannen van Slob. Adverteerders verwachten straks dat ruim een derde van de advertentie-inkomsten van de Ster, de organisatie die voor de Nederlandse Publieke Omroep reclame uitzendt, straks naar veelal buitenlandse digitale platformen en partijen gaat als Slob zijn plannen doorzet.

Dat blijkt uit onderzoek van Adformatie en marketing- en mediabureau Mediaxplain* onder 188 budgetverantwoordelijke marketeers die recent budget hebben besteed via de Ster. Het overgrote deel van de ondervraagden verwacht prijsstijgingen en moeilijkheden in het bereiken van doelgroepen.

De budgetbepalers verwachten dat het onvermijdelijk is dat ze minder gaan besteden bij de Ster. Ze zien een sterke verschuiving van hun bestedingen (36 procent) naar met name buitenlandse digitale platformen en partijen als Google/Youtube, Facebook en RTL. De voorspelling is dat bij uitvoering van de plannen meer dan 40 miljoen aan Nederlandse advertentie-inkomsten over de grens verdwijnt.

Hoewel de plannen nog niet zijn doorgevoerd zou de Ster nu al de gevolgen van de plannen merken: één op de tien marketeers geeft aan dit lopende half jaar al minder bij de Ster te besteden. Ook test een kleine groep (17 procent) marketeers al met andere partijen dan de Ster.

Daarbij worden Google/Youtube, Facebook, RTL en Talpa bijna evenveel genoemd.