• Vier Dutch Designbureaus naar National Museum of Qatar...

  • 8ste Editie jaarlijkse Canal Catwalk eerbetoon aan Anne Frank

  • Tom Coronel Top 6 op Nürburgring Nordschleife

  • 'Manmade / no human' in Museum aan het Vrijthof

  • Marie-Jeanne van Hövell tot Westerflier bij Eduard Planting

  • Paul Schulten lanceert BLEND voor 19/20

  • Modeshow Sheila de Vries laat mooie tijden herleven

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Bos & Baruch Podcasts

PodCast 4
PodCast 3
PodCast 2
PodCast 1

Carrièreswitch Tim en Tom Coronel

  ROTTERDAM – Nadat vorige week bekend werd dat Allianz Direct (voorheen Allsecur) afscheid neemt van Tim en Tom Coronel, is het nu de beurt aan de twee broers om afscheid te nemen van de online verzekeraar. En dat doen ze geheel in stijl op hun eigen manier met een lied met de äangrijpende" maar ook toepasselijke titel Doei-Doei. Een ode aan zeven jaar reclame maken op het hoogste niveau voor de (auto)verzekeraar. ​​​​​​

Het afscheidsnummer is meteen het startschot voor een nieuwe carrière voor de tweeling. “Er is een hoop verandering gaande binnen Allianz Direct, voorheen Allsecur. Een nieuwe naam, een bredere profilering, meer internationaal. Al die veranderingen hebben ons aan het denken gezet”, aldus Tim Coronel. “We hebben zo ongeveer alles bereikt binnen het reclamevak. Van Loden Leeuw tot Effie-winnaar. Op een gegeven moment kom je tot de conclusie dat zoiets eigenlijk niet te overtreffen is. Een mooi moment dus om een nieuw avontuur aan te gaan”, zegt broer Tom.

Het afscheidslied is opgenomen samen met Thomas Berge, waarmee Tim en Tom samen ‘De 3T’s’ vormen. Tim leerde Thomas kennen tijdens de opnames van Expeditie Robinson en werden goede maatjes. “Tijdens Expeditie klikte het al snel met Tim en zijn we echt vrienden geworden. Op zo’n eiland leer je elkaar snel en goed kennen. In een van onze gesprekken vertelde Tim dat hij een idee had om iets speciaals te doen voor het afscheid van Allsecur. Toen ik van de plannen hoorde, aarzelde ik geen moment en bood mijn hulp aan”, aldus Thomas Berge.

“Echt geweldig dat de heren hiermee komen als laatste blijk van waardering”, zegt Ron Adams, Marketing & Sales Manager bij Allianz Direct. “Dat ze geen enkele uitdaging uit de weg gaan, wisten we na al die jaren wel, maar dat ze dit in hun mars hebben, hadden we totaal niet verwacht. We wensen ze natuurlijk alle succes van de wereld toe met hun nieuwe carrière.”

Het nummer ‘Doei-Doei’ is vanaf vandaag op overal te beluisteren. De Coronels zitten echter altijd vol nieuwe ideeën en plannen. Dat is heel stimulerend. Op 2 september zijn de broers een sportschool in Bunnink gestart met een hypermodern fitnessprogramme en e-gym.

DOEI-DOEI BIJ DE CORONELS DIE ALWEER VOLOP NIEUWE ACTIVITEITEN STARTEN ...