• Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • TOI & MOI van BIGLI voor valentijn

  • Addy showt met koninklijke glamour in Palazzo Brancciato -1-

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

Niet ieder gezicht mag als merk worden geregistreerd

  "Het Europese merkenbureau EUIPO weigert het hoofd van de Volendammer merkbescherming te geven. Jan wil zijn hoofd als merk registreren voor een veelheid aan producten en diensten: van kussenslopen, agenda’s en lingerie tot mobiele telefoons, beltonen en de verkoop van tandreinigingsmiddelen."

Dat vertelt Bart Kist in het nog steeds veel gelezen digitale magazine Adformatie.

Hij zegt dat het merkenbureau het uiterlijk van Jan Smit niet als uniek genoeg ziet. Dat is toch een verrassende en niet onaangename confrontatie voor mensen met wél een voldoende eigenaardig gezicht of "hoofd" pf uiterlijk die ook graag eens wat meer in de aandacht zouden willen komen.

Toen ik vroeger nog heel veel als modejournaist werkte kwam ik steeds meer mensen tegen die met veel passie allemaal probeerden op iemand te lijken die algemeen bewonderd werd.
Iedereen kent ze wel. Groupies van bekende sterren met hetzelfde haar om alsjeblieft ook een ietsie-pietsie-beetje van de beroemdheids-magie te mogen opvangen.

En het is best leuk om ze te zien of mee te maken. Behalve als het te ver gaat.

Het moet niet altijd zo belangrijk zijn. En blijven. Als iemand altijd heel namaak-nepperig voor de draad komt ben je bang dat er na die enorme etalage een grote leegte komt want door de hele dag de beauty-king of queen uit te hangen verlies je alle energie om je zelf te kunnen worden of zijn. Je wordt een foutloos droom-personage in een film van de werkelijkheid.

Maar het afwijzen van het vriendelijke welgevormde gezicht van Jan Smit geeft mensen met vreemde trekken en aparte rimpels of afwijkende oren etc. weer veel zelfvertrouwen want volgens de reclamedeskundigen zal iedereen die ze heeft ontmoet mensen met zo'n 'merkwaardig' (het woord zegt het al) gezicht nog lang onthouden.

Zij zijn het waard om buiten de zee van mooie mensen die op een party gloriëren nog na jaren herkend te worden. Zij kunnen met hun uiterlijk maken dat mensen graag hun vertrouwde hoofd op de Volkswagencommercial willen terugzien. Er zullen op den duur in de reclamewereld vast nog veel meer van die mooie onvomaakte hoofden te voorschijn komen.Er Zijn bijvoorbeeld daarom voor grote shows veel oudere modellen geboekt dien weer zoveel geïmiteerd werden dat het een tijdje 'hot'was voor jongeren om hun haar zilvergrijs te verven. Soms stond dat zelfs erg goed. 

RITA MORENO IS ACTRICE EN ZANGERES EN 84 JAAR ...

wwwxxx www xxx Xem Sextop1 Hay Và Mới Nhất افلام xnxx سكس اجنبي سكس فيديو سكس نيك بنات افلام عالي الجودة XNXX sunny leone xxx videos क्सक्सक्स वीडियो xxxn en español en profesor sex video